drops 134-6 |
Reageer ![]() |
Autheur | |
san1959 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 05 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 05 Januari 2012 om 10:37 |
hallo ik ben sandra ik heb een vraag over patroon drops 134-6 ik moet nu gaan afkanten voor de armsgaten ik heb 62 steken op de naald + 2 kantsteken nu moet ik minderen als volgt 1-1-2-2-3-3- aan het begin van de volgende 2 nld is 58 steken dat zijn er volgens mij maar 4 minder ??? en hoe moet aan het begin van de volgende 2 nld dat is voor mij onbekend wie weet er raad groeten sandra |
|
sandra
|
|
![]() |
|
mineke.j ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 18 November 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 855 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Omdat je schrijft dat je nu 62 steken hebt denk ik dat je in maat L maakt. daarbij hoort het derde getal uit de reeks .. hier dus het getal 2. je moet de komende 2 naalden dus steeds 2 steken afkanten aan het begin van de naald. Dan kom je uit op 58 steken.
afkanten aan het begin van een naald gaat het zzelfde als afkanten aan het eind van je breiwerk ... je kunt eventueel op youtube een filmpje zoeken. |
|
http://minekeswerkjes.blogspot.com/
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
je hoeft toch ook maar 4 steken kwijt te raken ??? Kijk maar naar je schema Daarna brei je door tot de gewenste hoogte voor jouw maat en ga je steken op een hulpdraad zetten voor het midden van de hals en vervolgens afkanten aan weerszijde van de hals |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |