muts haken |
Reageer ![]() |
Autheur | |
AnnetteE ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 05 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 05 Januari 2012 om 22:52 |
Ik wil een muts gaan haken, maar ik kom er niet uit. Ik moet 1 vaste in de eerste vaste haken, dan twee vaste in de volgende vasten(aantal steken 48), dit begrijp ik nog wel, maar dan staat er 1 vaste in iedere van de eerste 3 vasten, 2 vasten in de volgende. (aantal steken 60) Wie kan mij hier bij helpen! Als ik de toer haak, kom ik uit op ongeveer 90 steken. Alvast bedankt |
|
![]() |
|
chantalmv2 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Je haakt dan in 3 vasten 1 v, dan in de volgende v haak je 2 vasten
V-v-v-2v dat herhalen Dus die maak je 12x dan kom je op 60 v |
|
![]() |
|
Marileen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Het moet zo zoals Chantal zegt
![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Als je een rondje haakt, komen er steeds meer enkele haaksteken tussen de meerderingen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |