Haak/breipatroon kussens hond/kat |
Reageer ![]() |
Autheur | |
huisvlijt ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 26 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 26 Januari 2012 om 09:37 |
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw en wil een aantal kussens gaan maken met op de voorkant de vorm van een hond of kat. Ik denk dan aan een kussen met de vorm van een schotse terrier en bv Dikkie Dik of de kater van Jan, Jans en de Kinderen. Wie kan mij aan patronen helpen? gr Huisvlijt |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Misschien dat je een tel/borduurpatroonkan gebruiken om na te haken. Ieder vakje is 1 vaste?
|
|
![]() |
|
Venaille ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 April 2011 Status: Offline Points: 1076 |
Ik heb geen patronen van een schotse terrier, Dikkie of de kater. Maar ik heb wel een beer, varken en kat. En nog van Pooh and friends. Als je hierbij belang hebt, laat het maar even weten. Ik kan je namelijk niets mailen, want je mailadres is niet zichtbaar in je profiel. (Graag invullen bij msn, zodat we dingen kunnen mailen.) Groetjes van Marieke |
|
![]() |
|
Venaille ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 April 2011 Status: Offline Points: 1076 |
Hier staat ook iets: http://make-handmade.com/2011/03/16/baby-project-fat-cat-pil lows-crochet/ |
|
![]() |
|
huisvlijt ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 26 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3 |
Ja Venaille, dank je wel,dat is wat ik bedoel.
Zal hem uitprinten en dan na tellen of is er ergens nog een mogelijk op die site om de tekst in het engels te krijgen? Mijn chinees is niet zo goed ![]() Wat betreft mijn e-mailadres: daar ben ik mee bezig maar hetgene wat ik had aangemaakt werkt nog niet. Dus krijgt het een vervolg |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Als je het bij msn messenger zet, kunnen wij het lezen. Bij je aanmelding heb je het misschien wel neergezet, maar dat is alleen voor de nieuwsbrief van de hobbydooswinkel.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Jammer genoeg kun je foto's, afbeeldingen en scans niet laten vertalen. Dus geen idee of het patroon ook ergens in het engels is. Ik kwam deze gisteravond tegen. Groetjes van Marieke |
|
![]() |
|
okidoki ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 14 Juni 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 241 |
Hey MArieke, zou ik die van Winnie de Pooh en friends kunnen krijgen.
Alvast bedankt |
|
Groetjes en tot later
Ann |
|
![]() |
|
Ja hoor. Ze komen eraan. Veel plezier ermee! Groetjes van Marieke |
|
![]() |
|
breimaan ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 25 December 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 851 |
Hoi Huisvlijt, Ik heb ook nog een patroon van een poezen kussen, maar heb je mail adres niet helaas.
|
|
http://breimaan.blogspot.com/
groetjes, breimaan |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |