Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Naaipatroon Omkeerpop

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Haaknaald View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haaknaald Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Naaipatroon Omkeerpop
    Posted: 30 Januari 2012 om 19:39
Ik ben op zoek naar een NAAIPATROON van een omkeerpop.

Groetjes Els.
http://elsjeshaakcreaties.blogspot.com/
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2012 om 21:04

sorry daar kan ik je niet bij helpen.

Back to Top
wendyschuurmans View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer wendyschuurmans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 December 2012 om 02:34
Hallo,
Ook ik ben op zoek naar een naaipatroon van een omkeerpop. Mijn mama heeft er vroeger zo eentje gemaakt, uit een Ariadne of zo, maar is het patroon kwijt...
Maar als er iemand de breipatronen van de assepoester pop en de roodkapje pop zou willen delen, daar zal ze zeker ook heel blij mee zijn!
Ze is nu volop diertjes aan 't breien uit een boekje dat ik ooit bij de Libelle kocht. Ondertussen hebben we al muizen, een olifant, een kikker, 2 beren, een pinguin, een ijsbeer en een aap. Allemaal even leuk!

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 December 2012 om 10:35
Wendy, ik kan je niet helpen met patronen. Maar als je je e-mailadres niet in je profiel zet bij messenger kan niemand je helpen. Zo kunnen alleen aangemelde hobbydozen het lezen. Gasten kunnen het niet zien.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 December 2012 om 12:18
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 December 2012 om 12:41
Ik heb dat laatste patroon bekeken. Volgens mij kun je ieder poppenpatroon gebruiken. Je moet alleen iets verzinnen dat je in de taille de 2 poppen aanelkaar maakt. Moet kunnen In geval van nood met de hand.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
wendyschuurmans View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer wendyschuurmans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 December 2012 om 18:34
Hallo,
Dankjewel voor jullie snelle reacties!
Deze poppen heb ik allebei al gevonden. Maar 't is niet helemaal wat ik zoek. Ik ga ze zeker aan mijn moeder bezorgen, maar ik blijf verder zoeken naar de Roodkapje pop.
En ik heb normaal gezien mijn e-mail bij messenger gezet, dus hopelijk is dat alvast in orde.
Ik heb al onder vanalles gezocht in google: upside down dolls, topsy turvy, vanalles. Ik vind wel amerikaanse sites waar ze patronen verkopen, maar dat durf ik niet zo goed aan...
Ik hoop op een nederlandstalige versie.
Groetjes en bedankt,
Wendy
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.640 seconden.
Lang Yarns