oortjes patroon Dawn Toussaint |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Sarahrosalie ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 15 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 34 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 23 Februari 2012 om 11:19 |
Hallo hobbydoosjes,
ik vroeg me af of iemand in het bezit is van een van de patronen van een beertje of katje van Dawn Toussaint. Ik heb nl het patroon van een konijntje gekocht, maar wil er ook een ander beestje van maken, en volgens mij is het enige dat anders is, de oren, en ik vind het een beetje onzin om daar een nieuw patroon voor te kopen. Ik heb al wel wat geprobeerd, maar mijn oren worden toch niet zo mooi.. Dus ik zou blij zijn met het stukje van het patroon van de oren! |
|
![]() |
|
Vifke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Oktober 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1594 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Het koalabeertje kan je gratis downloaden van haar site: te vinden onderaan bij "free patterns"
|
|
![]() |
|
Sarahrosalie ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 15 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 34 |
Dankje voor de tip, ik zal eens kijken of het qua maat uitkomt. Ik hou me nog wel aanbevolen voor kattenoortjes!
|
|
![]() |
|
nldutchy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
misschien en maffe opmerking maar: ik kwam vandaag een tip tegen om oren te haken: een (stuk) pijpnenrager omhaken a.d. rand v.d.oren zodat ze niet zakken....
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
![]() |
|
rittepetit ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 December 2008 Status: Offline Points: 4351 |
Marlene, dat is een goede tip |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |