hondentruitjes |
Reageer ![]() |
Autheur | |
a.trijssenaar ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 06 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 06 Maart 2012 om 12:57 |
Hallo, wie kan mij helpen bij het vinden van breipatroontjes van hondentruitjes of jasjes voor mijn 10 weken oude chihuahua. Of wie kent een boek waar dat in staat? m.v.g. An
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
even googelen op hondentruitjes word je doorverwezen naar div sites . misschien zit er wat bij Truitje te groot dunnere pennen en dunnere wol . Te klein dikkere pennen dikkere wol |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Moet een hond kleertjes aan dan? Ik vind het zo sneu voor ze
![]() Volgens mij is er wel eerder naar gevraagd, even de "zoeken" knop gebruiken ![]() |
|
![]() |
|
Lilyishere ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 06 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 295 |
Sommige hondjes hebben maar een enkele vacht. Ik heb zelf een dwergpinscher. Die hebben ook een enkele vacht. Bij extreem koude wordt wel geadviseerd om ze iets van een jasje aan te trekken. Zij heeft alleen nog nooit wat aangehad. Of ze rent zich warm of we zijn gewoon maar kort buiten. Maar de muts wrong zich gewoon door het kattenluik om in de sneeuw te spelen buiten. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |