Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wat gaan jullie dit zonnige weekend doen???

Reageer Reageer Pagina  123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
drgini View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drgini Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Wat gaan jullie dit zonnige weekend doen???
    Posted: 23 Maart 2012 om 10:03
Dag dames!!!
Wat gaan jullie dit zonnige weekend doen???

Ik ga met 80 dames een 28 op stap, een nachtje slapen in een landhuis en met elkaar workshops doen, hapjes en drankjes, gezellig eten, kletsen en natuurlijk genieten van het mooie weer!

en jullie?????

-drgini-
Back to Top
ChantaltJH View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ChantaltJH Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2012 om 10:39
een high tea met mijn dochter en zeeeeer zwangere vriendin en zondag een dagje ouddorp met gezin
Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2012 om 10:47
Mijn jongste gaat zaterdag voor de eerste keer naar judo.
Mijn oudste gaat bij de voetbal kijken,die mag niet meedoen. En voor de rest rustig aan .omdat mijn oudste rustig aan moet doen.
Zulle wel wat gaan fietsen spelen in het park.
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2012 om 10:56
zaterdag naar de camping om de caravan een sopje te geven.
kunnen de kids lekker buiten spelen.
en zondag weet ik nog niet.
mischien lekker een boswandeling of juist naar het strand.

Back to Top
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Venaille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2012 om 10:57
Vanmorgen heb ik het schoonmaken van de keuken afgemaakt. Vanmiddag gaat manlief verder met het schilderwerk op de kamer van onze dochter... en vanavond help ik hem daarbij.

We brengen ons dochtertje morgen naar mijn ouders. Kan ik nog even de beneden verdieping poetsen. Wasjes draaien... Dan de kamer opnieuw inrichten, want het ziekenhuisbed, de wieg en de box komen erin. Mijn man gaat dan de deuren voor de bovenverdieping op maat maken en verder met het schilderwerk...

Zondag nog het laatste schilderwerk... En dan na het weekend de bovenverdieping poetsen, de kamer van mijn dochter inrichten... incl "grote" bed voor haar... En alles babyklaar maken...

Hoezo nesteldrang? Wacko

Verder zouden we nog graag een hek in de tuin plaatsen voor onze dochter en de bijkeuken uitmesten... maar of we daar nog tijd voor hebben... (ben over 3,5 wk uitgerekend en je weet maar nooit...)
Veel liefs van Marieke
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2012 om 11:01
Ik ga zaterdag in de tuin rommelen en zondag ga ik Marileen de hele dag  plagen  LOL
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2012 om 11:11
zaterdagochtend gaat man met zoontje eerst voetballen
ik ga alles voorbereiden voor oudste haar verjaardag
's middags feest met veel bezoek
's avonds hoop ik alles op te kunnen ruimen want zondag hebben we verjaardag van een neefje

enne haken wat is dat ik heb deze week bijna niets gedaan
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2012 om 11:17
Originally posted by simonevv simonevv wrote:

en zondag ga ik Marileen de hele dag  plagen  LOL

Whahahahahahahahahahahahahaha LOLLOLLOLLOLLOL.
Dan ga ik jou terug plagen LOLLOL
Nee hoor.....jij plaagt niet.........het is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk en gezellig dat je komt.....hihi samen met je hondje.
Hahahahah kunnen de hondjes elkaar plagen.
Denk dat ze meer zullen spelen dan LOL
Ik haak nooit af!

Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2012 om 11:39
Wat werken in de tuin en op terras lekker genieten van de zon, notebook en haakwerkje binnen handbereik.
Kortweg: genieten van de zon nu hij er is straks kan het weken regenen en dan kan ik nog genoeg schoonmaken.

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2012 om 11:52
Ik ga de tuinmeubelen buiten zetten. Dan kan ik zondag lekker gaan zitten haken in de tuin. Zaterdag moet ik even de stad in, de rest van de dag kan ik in de tuin rommelen, als ik er zin in heb. Er zit veel mos in het gras.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2012 om 11:58
Mijn man gaat het tuinhuis oprommelen, en ik ga haken terwijl ik toezicht hou LOL met een lekker kopje koffie
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2012 om 12:04
ik ga ook eens proberen te genieten van de zon ,ik beloof niets 

want als ik buiten zit te niksen dat vinden we dan zonden als je weet dat er binnen zoveel te doen is 

de poets heb ik vandaag al een deel gedaan (keuken ,zitplaats ;eetplaats )de kamer is voor volgende week maar weer 
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2012 om 12:25
Morgen 2 jongen naar de scouting, 1 's morgens de ander 's middags. Ik ga ondertussen de bestrating in de tuin eens te grazen nemen en de tuinset schoonmaken.
Ik wil ook paastakken gaan kopen en versieren. Misschien ook nog wat plantjes in potten doen.
En zondag is bij ons altijd lummeldag, geen idee wat we gaan doen. Wandelen, fietsen of gewoon lekker in de tuin breien????? Tongue
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2012 om 12:36
Tuin opkuisen met mijn man en de zomerbanden op de auto's leggen ik niet hoor mijn man
Back to Top
Daymoon View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Daymoon Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2012 om 12:40
Vanavond gaat de jongste dochter voor het eerst op zwemles, de 2 oudste hebben saxofoon en klarinetles. Morgen gaat een vriend van ons overhuizen en die had al zijn spullen bij ons opgeslagen dus zal ik daarmee helpen tussendoor. Verder moeten de aardappels hoognodig de moestuin in en de borders van de tuin wil ik nog aanpassen. Tja verder het boerenleven, koeien voeren/afmesten (nog even en dan gaan ze de wei in!), de paarden verzorgen (staan nagenoeg 24/7 buiten), de honden katten en konijnen.. en voor mijn 4 kindjes en man zorgen natuurlijk! Ach hier is altijd zoveel te doen deze tijd van het jaar, tijd voor haakwerkjes is er niet veel op het moment.. maar ben tussendoor wel steeds paar steekjes aan het zetten haha! Of ik verdoe mijn tijd op het forum whahaha!
Back to Top
drgini View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drgini Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2012 om 14:32
Heerlijk om al die plannen te lezen... Gezellig weekend allemaal!!!!
Back to Top
Lisette1985 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lisette1985 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2012 om 14:42
Ik heb vanmorgen mijn huis al schoon gemaakt dus het weekend hoef ik dat niet meer te doen.
Verder heb ik geen plannen voor het weekend, ik zie altijd wel wat ik ga doen als ik opsta.
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2012 om 17:02
wij gaan morgen de caravan schoonmaken, of beter gezegd manlief maakt hem buiten schoon en ik doe de binnenkant. dat duurt geen uren dus na het schoonmaken ga ik met een stoel en een boek lekker in de zon zitten, ondertussen gaat mijn man het gras maaien de takken opruimen en wat er nog meer op zijn pad komt.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2012 om 17:18
Morgenochten eerst naar de markt voor groente en fruit, en een bosje tulpen voor mijn vader. Daarna naar de verjaardag van mijn vader. Zondag lekker in de tuin zitten en genieten van het zonnetje denk ik met een handwerkje of een boek
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2012 om 17:25
Heerlijk genieten van het mmoie weer, en verder zien we wel wat er op ons pad komt.
Morgenavond zoon en schoondochter te eten.

Iedereen, genieten dit weekend!!!!  (verplicht  Wink)
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.312 seconden.
Lang Yarns