Haren Maken |
Reageer ![]() |
Autheur | |
TaNichia ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 12 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 851 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 01 Juni 2012 om 16:43 |
Hey meiden even een vraagje ik ben bezig met een stinkdier het patroon is prima hoor maar er zit verder geen beschrijving bij hoe hij in elkaar moet en waar wat komt nu heeft deze stinkdier net als de zebra/pony draadjes haren, moet ik die nu een voor een met een draad lus maken uiteinde er doorheen trekken, of zijn er meer manieren?
|
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Had je hier ook al gekeken
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
TaNichia ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 12 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 851 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Leonie die link had ik idd gezien alleen moet ik de haren in de voorste lussen van me haakwerk bevestigen, en het zijn er nogal niet wat dus een voor een lijk me een behoorlijke klus daarom de vraag of het ook nog anders kon haha.
|
|
Liefs Diana
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |