Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Hoe wassen??

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Hoe wassen??
    Posted: 15 Juni 2012 om 16:26
Vooraleer ik een poef maak met zpagetti ( staat gepland in het najaar, maar heb wel al het garen)
zou ik toch willen weten hoe je dan zoiets wast. Ik kan mij voorstellen dat dit niet in de wasmachine kan.
Of maken jullie een sluiting zodat de vulling eruit kan?
Hoe doen jullie dit??
Dit geldt niet alleen voor de poef maar ook voor andere grote stukken....
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juni 2012 om 17:16
iets sluiten met knopen of met een rits doe ik vaak.
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juni 2012 om 20:15
Je kan het altijd wassen op 30 graden. WEL de vulling eruit halen en er weer omheen doen als het nog vochtig is. Dan 'trekt' het mooi recht om de vulling heen.
Je kan ook zelf een soort sluiting haken in de vorm van een lus en een grote knoop erop zetten om te sluiten.
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juni 2012 om 17:22
Oké, ik zal er rekening mee houden!!
Ik denk dat ik ga voor de knoopsluitingen
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juni 2012 om 19:29
Ik maak ook meestal een sluiting met knopen.
Voor kussens gebruik ik meestal drukknoopjes.
Maar die kun je in allerlei maten kopen, dus ook grote voor bv een poef.
Wel heel leuk dat je er eentje gaat maken.

Ik haak nooit af!

Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2012 om 13:07
Ja, ik heb momenteel 5 bollen zpaggeti en wil in het najaar er aan beginnen. Maar vooraleer ik daaraan start, wil ik voldoende garen aanschaffen, een leuk patroon uitzoeken en een oplossing zoeken ivm wassen. Pas wanneer ik dit voldoende heb uitgedokterd, kan ik met een gerust hart starten Big smile
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.516 seconden.
Lang Yarns