Hoe wassen?? |
Reageer ![]() |
Autheur | |
lollibol ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 15 Juni 2012 om 16:26 |
Vooraleer ik een poef maak met zpagetti ( staat gepland in het najaar, maar heb wel al het garen)
zou ik toch willen weten hoe je dan zoiets wast. Ik kan mij voorstellen dat dit niet in de wasmachine kan. Of maken jullie een sluiting zodat de vulling eruit kan? Hoe doen jullie dit?? Dit geldt niet alleen voor de poef maar ook voor andere grote stukken....
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
hobby4you ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Mei 2012 Locatie: Twenterand Status: Offline Points: 1344 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
iets sluiten met knopen of met een rits doe ik vaak.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
MariaLA ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Je kan het altijd wassen op 30 graden. WEL de vulling eruit halen en er weer omheen doen als het nog vochtig is. Dan 'trekt' het mooi recht om de vulling heen.
Je kan ook zelf een soort sluiting haken in de vorm van een lus en een grote knoop erop zetten om te sluiten.
|
|
![]() |
|
lollibol ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
Oké, ik zal er rekening mee houden!!
Ik denk dat ik ga voor de knoopsluitingen
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
Marileen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Ik maak ook meestal een sluiting met knopen.
Voor kussens gebruik ik meestal drukknoopjes.
Maar die kun je in allerlei maten kopen, dus ook grote voor bv een poef.
Wel heel leuk dat je er eentje gaat maken.
|
|
![]() |
|
Ja, ik heb momenteel 5 bollen zpaggeti en wil in het najaar er aan beginnen. Maar vooraleer ik daaraan start, wil ik voldoende garen aanschaffen, een leuk patroon uitzoeken en een oplossing zoeken ivm wassen. Pas wanneer ik dit voldoende heb uitgedokterd, kan ik met een gerust hart starten
![]() |
|
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |