op zoek naar sid van ice age |
Reageer ![]() |
Autheur | ||||
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 19 Juni 2012 om 22:23 |
|||
![]() weet iemand of er een Haakpatroontje is van deze figuur een vriend van mij is binnenkort jarig en is helemaal gek van ice age ???????
|
||||
![]() |
||||
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Ik ga deze even een bumpje geven want eigenlijk hoop ik deze nog voor 6 juli te kunnen haken. Ook als het patroontje niet is te vinden heeft iemand dan een idee ho ik iets kan bedenken waardoor het toch gaat lijken?????
|
||||
![]() |
||||
Sarabi09 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 22 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 907 |
|||
dit is een erg leuke maar heb ik helaas niet voor je,mocht iemand deze wel hebben hou ik mij zeker aanbevolen.
|
||||
![]() |
||||
antje1967 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 26 Juni 2012 Status: Offline Points: 21 |
|||
ik heb wel een breipatroon gevonden van de eekhoorn in ace age: http://www.ravelry.com/patterns/library/prehistoric-squirrel
wie hem wil ik heb hem, mail mij dan. |
||||
een dag niet gelachen is een dag niet geleeft.
|
||||
![]() |
||||
|||
Oh die is zeker heel erg leuk dus als iemand die zou kunnen en willen delen dan heel graag.
|
||||
![]() |
||||
|||
Oh die is zeker leuk helaas een koop patroon maar ik heb wel ongeveer een idee en ga kijken of ik het naar een vrij haakpatroon kan vertalen want hij is wel schitterend.
|
||||
![]() |
||||
antje1967 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 26 Juni 2012 Status: Offline Points: 21 |
|||
als je kan breien wil ik hem je wel sturen |
||||
|
||||
![]() |
||||
zazia ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 03 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1418 |
|||
Hij is echt leuk. Alleen weer jammer dat ik niet kan breien.
|
||||
![]() |
||||
![]() |
||||
|||
Ja ik kan breien dus als je het kan sturen maak je me heel blij dan brei ik het gewoon het gaat om het dier en niet om de techniek ![]() Alvast hartelijk dank.
|
||||
![]() |
||||
|||
ik heb hem je gestuurd, veel plezier er mee |
||||
|
||||
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |