Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Patroon golfjes haken.

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Agnes36 View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Agnes36 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Patroon golfjes haken.
    Posted: 22 Juni 2012 om 14:40
Hallo allemaal,

Ik ben begonnen met het haken van een "golfjes" kleedje. Maar nu krult de 1e toer (de onderkant) een beetje naar binnen. Heeft iemand een idee wat ik er aan kan doen? Of heb ik misschien de 1e of 2e toer testrak gehaakt? Kan ik het misschien aan het eind opspannen?

Ik ben van plan om er aan het einde een soort van roeseltje aan te haken misschien dat het dan nog weer goed komt???

Groetjes, Agnes.

Ik probeer er een foto bij te zetten, maar dat lukt me niet.
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2012 om 14:47
zodra je klaar bent het werkje platleggen, desnoods met spelden vastpinnen en een natte theedoek eroverheen, wachten tot de theedoek droog is en het is keurig plat.

Als je pas in het begin zit zou je kunnen proberen de rand met opzetlossen en everntueel de 1e toer met een grotere haaknaald te haken.
lydia wijsbroek
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2012 om 15:09
sluit ik me geheel bij aan. Smile
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.906 seconden.
Lang Yarns