Patroon golfjes haken. |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Agnes36 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 26 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 23 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 22 Juni 2012 om 14:40 |
Hallo allemaal,
Ik ben begonnen met het haken van een "golfjes" kleedje. Maar nu krult de 1e toer (de onderkant) een beetje naar binnen. Heeft iemand een idee wat ik er aan kan doen? Of heb ik misschien de 1e of 2e toer testrak gehaakt? Kan ik het misschien aan het eind opspannen?
Ik ben van plan om er aan het einde een soort van roeseltje aan te haken misschien dat het dan nog weer goed komt???
Groetjes, Agnes.
Ik probeer er een foto bij te zetten, maar dat lukt me niet.
|
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
zodra je klaar bent het werkje platleggen, desnoods met spelden vastpinnen en een natte theedoek eroverheen, wachten tot de theedoek droog is en het is keurig plat.
Als je pas in het begin zit zou je kunnen proberen de rand met opzetlossen en everntueel de 1e toer met een grotere haaknaald te haken. |
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
MariaLA ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
sluit ik me geheel bij aan.
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |