goede webwinkel voor fournituren!! |
Reageer ![]() |
Autheur | |
MariaLA ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 24 Juni 2012 om 11:07 |
http://www.creamijn.nl/
Al eerder benoemd, ze heeft nu ook speenclips, rammelaars, piepers e.d. voor in rammelaars/ popjes .... De moeite waard om even te kijken!
|
|
![]() |
|
Dansk ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1229 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dank je wel voor de tip.
|
|
Annemarie
|
|
![]() |
|
Seeke69 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 April 2012 Status: Offline Points: 1855 |
Ik vind het zo fijn dat ze de verzendkosten zo laag mogelijk probeert te houden.
12 bolletjes wol in een doosje en dan nog door de brievenbus, dat doet niemand volgens mij. Heb gisteren toevallig garen voor de haartjes van Zoey besteld, hier in de buurt was het nergens te koop. En ook nog een paar oogjes voor mijn nijn dat ik aan het breien ben. Die oogjes moeten eigenlijk geborduurd maar dat lukt me niet altijd en veiligheidsoogjes vind ik bij dat patroon moeilijk, omdat het voor het vullen moet en niet echt aangegeven wordt waar ze moeten zitten. Nou ja wel ongeveer, maar ik ben niet zo goed in schatten :-). Ze had dus ook hele kleine aannaaibare oogjes, iets van 4 mm, maar omdat geborduurde oogjes ook niet echt groot zijn heb ik eens een paar erbij besteld om te kijken hoe het eruit ziet. Wordt vandaag verstuurd. |
|
![]() |
|
hobby4you ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Mei 2012 Locatie: Twenterand Status: Offline Points: 1344 |
bedankt voor de tip ga er zeker eens rondsnuffelen!!!
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Boris ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 03 Juni 2012 Locatie: home Status: Offline Points: 1060 |
Wat een leuke tip! Ik heb net een boel veiligheidsoogjes en rammelaars besteld.
Leuk, hoef ik geen oogjes meer te borduren. Ik ben benieuwd!
|
|
![]() |
|
jetje1970 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Mei 2012 Locatie: Markelo Status: Offline Points: 1021 |
Heb ook al even rond gesnuffeld. Zeker om te onthouden.
Gr. Rianne
|
|
![]() |
|
zazia ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 03 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1418 |
Ahh, nou word ik weer helemaal hebberig. Nou ik zo veel zwangeren in mijn omgeving heb wil ik speenclips, muziekdoosjes, rammeldingen en piepdingen.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Claire ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 04 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3049 |
Heel gek, ik heb een poosje geleden de link van haar al op het forum gezet en gezegd dat ze zo goedkoop met de Catania en verzendkosten is maar die is toen verwijderd........
|
|
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen Dan zul je versteld staan Hoeveel een mens kan leren ![]() |
|
![]() |
|
rittepetit ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 December 2008 Status: Offline Points: 4351 |
ik heb toen clover haaknaalden besteld en alles was prima in orde, die haken héééél gemakkelijk
|
|
![]() |
|
Seeke69 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 April 2012 Status: Offline Points: 1855 |
Haar service is echt goed.
Ik had kleine zwarte aannaaibare oogjes besteld van 4 mm, ze had ze niet groter. Ze gaat nu zoeken in het buitenland of ze ergens niet groter te koop zijn. Vind ik toch heel netjes ![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |