Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

wanneer is ook al weer de hobbydoosjes dag??

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: wanneer is ook al weer de hobbydoosjes dag??
    Posted: 29 Juli 2012 om 19:00
Even een vraagje kwam er nu ook aan het einde van augustus een hobbydoosjes dag?
Zo ja wanneer dan?
Dan kan ik al vast in de rondvraag gaan of er ergens oppas voor mijn kinderen te krijgen is!!Smile
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Juli 2012 om 19:20
hoi rianne,als ik het goed heb onthouden was het 25 aug.bij magtelt thuis,
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Juli 2012 om 19:52
oo oke dan ga ik eens kijken of ik oppas kan krijgen!
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Juli 2012 om 22:00
Wordt er wel eens een hobbydoosdag georganiseerd in België???
En zoja, weet iemand er meer over???
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
yaya View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer yaya Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Juli 2012 om 22:43
Als het in België zou doorgaan zie ik dat ook nog wel zitten.
Groetjes ...

http://kristelshobbydagboek.blogspot.com/
http://www.wolenzo.be/
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2012 om 13:06
Ja dames, dan zullen jullie het zelf moeten doen. Het is echt niet moeilijk of druk, iedereen pakt zelf eten en drinken, het is in mijn idee leuker dan een verjaardag omdat alle neuzen zowiezo dezelfde kant opstaan.

Inderdaad zaterdag 25 augustus, de laatste scholen beginnen weer na dat weekend. Mijn deur staat open rond 10 uur, eerder mag ook. En meestal is het rond 17.00/18.00 afgelopen. Je hoeft niet van begin tot eind te blijven en voor mannen en kinderen is er Julianatoren, Apenheul, kinderboerderij Malkenschoten, Paleis het Loo, treinentoko Wentink, winkelen in de Oranjerie (3 speelgoedwinkels), en die zijn natuurlijk welkom om een hapje mee te eten of iets te drinken.

Wie er nog kleren voor het meisje van Sanne heeft kan ze meenemen; als Sanne niet komt, stuur ik ze wel op.

Ik heb niet veel ruilmateriaal meer, nog een paar bladen en wat brei- en haaknaalden. En ik vind het ook leuk als julie wat te showen meenemen, iets wat net af is of waar je trots op bent. Bijvoorbeeld je pop met kleertjes.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2012 om 15:33
Magtelt gaan we ons opgeven bij jou, via een pm . zodat je weet wie er komt en wat die gene mee neemt?
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2012 om 20:05
Ik weet niet voor de volle 100% zeker of ik er ben, hangt even van m'n stage af... Maar dat wist Magtelt al...

Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2012 om 20:10
inderdaa mocht er iemand zijn die dit wil organiseren in België wil ik ook wel komen maar volgens mij is dit nog nooit gebeurt

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2012 om 20:59
Ik begin een week of twee van te voren een topic, waarin degenen die wél komen zich op kunnen geven en vertellen wat ze meenemen en ik pm mijn adres wel aan de hobbydoosjes die het nog niet hebben.

Ik woon in een gewoon rijtjeshuis, hoor, je hebt niet veel ruimte nodig. Ik hoop wel op beter tuinzitweer, vorige keer was het te fris.

wat rozengeur.
Back to Top
Miss_TvR View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Miss_TvR Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2012 om 21:03
ow en miss is voor de dames uit zuid limburg, net als ik Belgie ook leuk :)
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2012 om 21:05
in welke provincie woont Magtelt? En is het besloten of hoe meer zielen...
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2012 om 21:08
Ik woon in Apeldoorn, ik dacht als ik Apenheul en Julianatoren en Het Loo zeg, dan weten jullie dat wel. Wij hebben ook de Beekbergse Wolhal voor dames die even op wolexcursie willen.

wat rozengeur.
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2012 om 21:16
oooow, maar zover denk ik niet door! Big smile
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2012 om 21:37
Ik ben bang dat ik weer over moet slaan!
Kom er achter dat mijn dochter die maandag erna 4 word dus ik heb nog wel wat te doen thuis!
Baal er sterk van!
Had eigenlijk ook graag een keertje willen komen!
Nu ja hopelijk kan ikdan een andere keer!

Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Augustus 2012 om 21:08
Ik heb hem op de kalender gezet. Het lijkt me erg leuk. Als er mensen zijn die mee willen rijden? Samen rijden en benzine delen is prettiger en goedkoper. Ik heb dus wel een auto. Woon in Kinderdijk, zuid holland bij Rotterdam, Dordrecht.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Augustus 2012 om 11:12
Cry kan er niet bij zijn, word 17 augustus geopereerd
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns