Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

favoriete sport Olympische Spelen

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: favoriete sport Olympische Spelen
    Posted: 04 Augustus 2012 om 21:30
Mijn favoriete sport: springen en dessuur. Ik ken nogal wat mensen uit deze wereld en dan is het des te spannender als ze goed presteren. Adelinde ken ik al van kleins af aan (staat nu 2e) evenals Albert Zoer (doet nu niet mee). 

Als ik thuis ben heb ik de tv aan.Big smile Zo leuk om naar de OS te kijken.
Back to Top
muis28 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer muis28 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2012 om 21:35
Hockey, zwemmen en turnen.
8 jaar geleden toen ik net bevallen was van mijn oudste zoon heb ik in het ziekenhuis 9 dagen lang de spelen gevolgd en alles gekeken wat er te doen was.
Je gaat de sporters toch echt waarderen om hun prestaties.
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte

Saskia
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2012 om 21:56
Ik ben zelf wel sportief maar kan het meestal niet opbrengen langdurig voor tv te hangen om ernaar te kijken. Maar de Olympische Spelen, daar maak ik graag een uitzondering voor!!!
Maakt niet uit welke sport, heb gewoon veel respect voor de sporters zelf die er jaren naartoe leven, letterlijk dan. Dus het minste wat je kunt doen is even afstemmen en bewonderen, daar neem ik mijn hoedje voor af!!
Maakt niet uit welk land, welke discipline, ik kan van alles genieten ;.))
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
katelijne View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer katelijne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2012 om 23:05
Atletiek heeft mijn voorkeur.
Onze fantasie sloeg op hol deze middag bij de kwalificaties van de broers Borlee.
Er zijn allicht heel wat buitenlanders die hen niet kennen en zullen gedacht hebben :
Hoe kan dit nu ? Er loopt er ene 2x de 400 meter !  LOL
Katelijne

kijk regelmatig in de spiegel en behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden
Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Teunie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Augustus 2012 om 10:03
Zwemmen, schoonspringen en turnen
Groetjes Teunie
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Augustus 2012 om 10:33
Tennis, zelf al is ons Kim uitgeschakeld
en atletiek als de Belgen meelopen
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 00:03
Turnen, hopelijk wint Epke morgen goud aan met de rekstok, hij verdient het zo.
Op boksen en worstelen na volg ik eigenlijk alles wel.

Voor wie op Nederland de OS volgen een muziekje om weer in de "mood" te geraken:

http://www.youtube.com/watch?v=-nXV5UfHCtM

Back to Top
boudewina View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boudewina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 07:59
springen dresuur

al jheb ik jaren geleden voor het laatst op een paard gezeten maar kan er nog steeds van genieten al dat schoonheid
en anky  van grunsven is mijn favo
http://www.flickr.com/photos/83999974@N06/
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 21:50
Nederland doet het goed! Tjonge jonge, die Epke Zonderland. Prachtig.
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 22:29
sporten komt in mijn woordenboek niet voor
heb wel bewondering voor de sporters die zo goed presteren
vandaag epke gezien wow wat een prestatie
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns