sirdar kerstgroep |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
bandicot ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 331 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 13 Augustus 2012 om 18:45 |
Ik vond via google het volgende:
![]() Heeft iemand dit patroon? |
|
![]() |
|
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik heb het ergens gezien maar vraag me nou niet waar.
Ik vind het wel schitterend en snap ook niet dat ik het niet heb opgeslagen. Dus mag ik mij er ook bij aansluiten als iemand zo slim is om het wel op te slaan.
|
|
![]() |
|
Eugenie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
jullie hebben mail......
|
|
![]() ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
zou ik ook mogen aansluiten met een kerstsurpise map aan het maken is nog wel vroeg 1 map met haken en 1 met breien
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
beertje1941 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 21 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 906 |
zou ik het ook mogen ontvangen? alvast hartelijk bedankt.
|
|
Geniet van elke dag!!!
![]() |
|
![]() |
|
Venaille ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 April 2011 Status: Offline Points: 1076 |
Zou ik de kerststal ook mogen ontvangen?
Alvast bedankt! |
|
Veel liefs van Marieke
|
|
![]() |
|
Vifke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Oktober 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1594 |
Oh, die is ook mooi, zou ik die ook mogen ontvangen?
DAnk U Vifke |
|
http://pinterest.com/vifke/
http://amigurumibug.blogspot.be/ |
|
![]() |
|
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
mag ik het ook aub?
|
|
![]() |
|
haribiwo ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 20 Mei 2012 Locatie: Beverwijk Status: Offline Points: 417 |
Ik sluit mij aan bij de vorige leden en wil ook graag haken voor de Kerst
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14134 |
Hebben, hebben, hebben! Wat wordt een mens toch hebberig van al die mooie dingen die hier voorbij komen. En daar ik een mens ben: Mag ik het patroon ook? Dank je wel.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
haribiwo en lidwina jullie hebben mail
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14134 |
Dank je wel Lydia en ik kreeg hem zowaar geopend. Maar het is niet deze, maar een ander in een koffertje. Maar dat is prima zo, ben een beetje kerstgroepgek.
|
|
Groetjes, Lida.
|
![]() |
|
haribiwo ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 20 Mei 2012 Locatie: Beverwijk Status: Offline Points: 417 |
Bedankt Lydia voor het doorsturen, net als Lidwina heb je mij die met dat koffertje gestuurd, is niet erg, maar ik vond deze nét even leuker
Zou je ( iemand anders mag ook) mij de link nog eens toe willen sturen? |
|
![]() |
|
Essy ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 11 Juli 2010 Status: Offline Points: 475 |
Het ziet er echt heel leuk uit, het is van Alan Dart.
Ik zie dat sommige dames het willen haken maar het is een breipatroon en de figuren zijn ca 25 cm hoog, misschien wel handig om te weten voordat je begint hihi.
|
|
Groetjes van Essy
gisteren is verleden tijd, morgen is een mysterie, vandaag is 'n geschenk |
|
![]() |
|
Oké, bedankt voor de info, dit had ik inderdaad niet begrepen, ga ik toch die andere maar maken voor de Kerst, vier het ws op de camping en dan wordt deze toch even te groot Groetjes Rinske |
|
![]() |
|
lidwina je hebt nu de juiste binnen, wist dat ik hem had maar waar?
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
Lydia, bedankt. Hij is prachtig. Zelfs mijn man is enthousiast is hem gaan googelen en vond er nog meer, zei hij!!!
Ik heb niets gezien was deze aan het bewonderen, vooral die prachtige ezel.
|
|
Groetjes, Lida.
|
![]() |
|
Venaille ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 April 2011 Status: Offline Points: 1076 |
Ik heb al eerder gevraagd om deze, maar jammer genoeg hebben ze de weg naar mijn inbox nog niet kunnen vinden...
![]() Zou iemand mij dit kerststalletje willen sturen? Alvast bedankt!
|
|
Veel liefs van Marieke
|
|
![]() |
|
sun-kitty ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 08 Mei 2012 Status: Offline Points: 698 |
Ik heb wel een gehaakt patroon van een Jozef, Maria en de baby en Schaapherder met een paar schaapjes, maar heb geen idee hoe ik dit moet plaatsen, want het is een pdf file. :(
Update:
Met hulp van Rinske heb ik hieronder een link naar het patroon gezet (hoop dat ik het goed heb gedaan lol):
|
|
![]() |
|
Venaille, komt er aan.
|
|
Groetjes, Lida.
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |