Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Grote snik! >>> opgelost, jippie! <<<

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
sun-kitty View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sun-kitty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Grote snik! >>> opgelost, jippie! <<<
    Posted: 17 Augustus 2012 om 15:58
Ik heb net het overgrote deel van mijn patronen per ongeluk gewist toen ik ze op een schijf wilde branden, arrrrrrrrrrrrrrrgggggggggggggg! Cry

Nou ja, dan maar weer opnieuw gaan sparen lol, is wel jammer, want ik had al een behoorlijke verzameling.

Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2012 om 15:59
Hoi hoi  

Oen ik zal je  een we transfer sturen met wat  ik heb .Het komt goed je krijgt ze allemaal weer terug hoor  dus droog je tranen en wacht op je mailtjes Ik zal ook een zakdoek me sturen hihihihi LOLWink

Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2012 om 16:00
Roep maar wat je hebben wilt.
Niet te hard, voor je het weet ben je een week verder met organiseren.
Roep maar.
Back to Top
sun-kitty View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sun-kitty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2012 om 16:05
Awwww, heel lief van jullie, maar doe geen moeite hoor, ik ga gewoon weer opnieuw beginnen met sparen en als het goed is, moet ik nog een oudere backup hebben op een externe harde schijf. :)

Ik ga nu eerst maar het gedeelte wat ik nog wel heb, op die schijf updaten lol.

Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2012 om 16:16
huisjes, strand, koraal, poezen, halloween en kerst  zijn onderweg of wel deel 1Wink
Ik zet het hier neer dan weet iedereen wat  je al terug hebt gehad. 

Ik moet nu even weg  ik kijk straks wel weer en anders mail je het maar  even . Wat je nog zoekt  verder.

Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2012 om 16:55
heb je in ieder geval wat gestuurd hoor en je roept maar, anders ga je straks weer huilen dat je zoveel moet sorteren
lydia wijsbroek
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2012 om 17:03
Met het programaatje Recuva kan je ook een hoop terugvinden.....
Back to Top
sun-kitty View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sun-kitty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2012 om 00:35
Dank jullie allemaal voor jullie hulp en de handige tip van dat programma, dat ga ik proberen bij mijn oude computer waar ik iets belangrijks kwijt ben geraakt.

Lief dat jullie toch patroontjes hebben opgestuurd Hug, ik ga ze straks openen.

Gelukkig heb ik de laatste tijd niet veel tijd gehad om patronen te downloaden en heb ik op mijn externe harde schijf het grootste deel terug kunnen vinden (oef! anders was ik bijna 1 Gb aan patronen kwijt geweest en ik zou absoluut niet meer weten wat ik daar allemaal in had zitten lol) en patroontjes die ik al van jullie had gekregen de laatste paar dagen had ik gelukkig nog in een andere map verzameld en nog niet onderverdeeld in mijn patroonmappen.

Nogmaals bedankt allemaal voor jullie hulp, was heel lief!

Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2012 om 00:59
Mooi dat je toch nog het terug hebt kunnen vinden Het is altijd zo waardeloos als je je dingen kwijt bent . Nu heb je ook geen zakdoek meer nodig kan je hem terugsturen liefst wel gewassen hoorWink

Back to Top
sun-kitty View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sun-kitty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2012 om 01:15
Lol, tytyty.

Was fijn dat ik hem toch kon lenen hoor, want ik kon het 'angst'zweet ;) gelukkig van mijn voorhoofd wissen, zodat ik verder kon werken. Wink

Hij wordt morgen gestreken en al afgestuurd naar je hoor. :)
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2012 om 01:28
merci ik ben blij dat  hij van nut is geweest.Wink

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2012 om 10:00
Kitty, zal ik het haakboekje nog eens sturen?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
sun-kitty View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sun-kitty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2012 om 13:40
Hi Magtelt,

Heel lief van je, maar die had ik gelukkig nog niet daar opgeslagen, maar in een 'vergaar'map, om het later in de juiste mappen onder te verdelen, dus had ik hem nog. :)

Maar dank je wel dat je er aan dacht! Hug
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.625 seconden.
Lang Yarns