Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Ik zoek een merk garen

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Miep52 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Miep52 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Ik zoek een merk garen
    Posted: 17 Augustus 2012 om 19:23
Hallo dames,

Voor een vriendin zoek ik sjaaltjesgaren van Premier. De starbella stripes.
Weet iemand hoe ik daar aan kan komen?

Groetjes,
Corry.

Verander wat je niet accepteren kunt. En accepteer wat je niet veranderen kunt.
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2012 om 19:28
Back to Top
Miep52 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Miep52 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2012 om 20:50
Hoi Marlies,

Deze had ik inderdaad al gezien. Ik heb ook al een mail geschreven maar de ene levert niet in Nederland en de ander heeft het niet op voorraad. Maar ik blijf zoeken!Smile
Bedankt voor je snelle reactie.
Groetjes,
Corry.

Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2012 om 21:35
corry in kesteren zit een hele grote wolwinkel, het is een handwerk speciaalzaak, als je het telefoon nr opvraag dan zou je hun kunnen bellen of zij het hebben en evt vragen of ze het op willen sturen naar jou, ik weet niet waar je woon anders zou je er naar toe kunnen rijden, ze hebben echt heel veel, ze zijn open van woensdag tot en met zaterdag
Back to Top
Miep52 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Miep52 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2012 om 22:16
Hoi Elma, bedankt voor de tip. Thumbs Up
Ik woon niet in de buurt maar ga denk ik morgen gelijk even kijken of bellen.
Groetjes,
Corry.

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2012 om 12:08
Originally posted by doortje doortje wrote:

corry in kesteren zit een hele grote wolwinkel, het is een handwerk speciaalzaak, als je het telefoon nr opvraag dan zou je hun kunnen bellen of zij het hebben en evt vragen of ze het op willen sturen naar jou, ik weet niet waar je woon anders zou je er naar toe kunnen rijden, ze hebben echt heel veel, ze zijn open van woensdag tot en met zaterdag

Ik wil daar ook eens kijken. Ze hebben in Ede ook een winkel met heel veel voorraad maar in Kesteren schijnen ze nog zoveel meer te hebben Tongue
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2012 om 12:10
ja dat klopt ze hebben in ede en in kesteren, in ede ben ik nog nooit geweest, maar in kesteren hebben ze zoooooooooooo  veel
Back to Top
Miep52 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Miep52 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Augustus 2012 om 15:10
Hoi Elma,
Ik ben er gisteren geweest en je hebt helemaal gelijk! Ze hebben daar zoooo veel. En ook een hele gezellige behulpzame eigenaresse. Helaas hadden ze niet wat ik zocht maar ik heb het met garen wat ik daar kocht toch op kunnen lossen. Bedankt voor de tip hoor.
Groetjes,
Corry.

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns