Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

doorsturen

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
helma View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer helma Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: doorsturen
    Posted: 19 Augustus 2012 om 10:09
De vraag van mij komt uit onwetendheid, hoe stuur ik berichtjes door ,en hoe kan ik een link plaatsen.
Groetjes Helma
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Augustus 2012 om 10:29
Hoi helma,
Ik begrijp niet zo goed wat je bedoelt met 'berichtjes doorsturen'. Privéberichten, mailtjes?

Uitleg over het plaatsen van een link:

Boven het vak waarin je berichtjes kunt typen zie je een aantal figuurtjes staan. Het tweede symbool van links is een wereldbol met een figuurtje erbij (sorry, ik weet nooit wat dat voor moet stellen!). Als je erop gaat staan met de muis, zie je staan: 'Insert hyperlink'. Die knop moet je hebben.

Als je daarop klinkt, wordt er een nieuw scherm geopend. Dan zie je staan 'Address' en daarachter een vakje met http:// en een leeg vakje. In dat lege vakje moet je het adres typen van de website waarvan je een link wilt posten. Je kunt het ook plakken. Als je een website open hebt staan in je internetbrowser, zie je bovenin het adres. Als je dat adres selecteert (muisknop ingedrukt houden en de cursor eroverheen slepen, dan wordt het blauw) kun je het kopiëren (met de rechtermuisknop erop klikken en dan 'Kopiëren', of Ctrl en c tegelijk indrukken op het toetsenbord) en in het venster plakken (rechtermuisknop in het venster klikken en 'Plakken' of Ctrl en v tegelijk indrukken op het toetsenbord). Kijk wel even goed: in dat adres moet niet nog een keer 'http://' staan, want dat staat daarvoor dus al. Je kunt controleren of het gaat lukken door op 'Preview' te klikken.

Verschijnt in het vak daaronder de website waarnaar je wilt verwijzen? Prima, klik dan onderaan op OK. Dan zie je je link (in het blauw) verschijnen in het berichtje dat je aan het typen was. Klik je op 'Preview' maar verschijnt de website niet in het vak? Dan heb je waarschijnlijk een typfoutje gemaakt in het adres, of probeer je te verwijzen naar een website die niet meer bestaat.

Gaat het lukken zo? Misschien heb ik het wel veel te simpel uitgelegd, met dat kopiëren en plakken. Is niet om je te beledigen, ik weet gewoon niet wat je al weet!

Back to Top
helma View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer helma Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Augustus 2012 om 10:51
Pluk prima uitgelegd ,waarom zou ik beledigd moeten zijnWinkIk ben iemand die dingen vraagt omdat ik het zelf niet weet en ben blijSmilemet iedere reactie die ik krijg.Zo kan ik op mijn ``oude`` dag nog wat leren Tongue fijne zondag
Groetjes Helma
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Augustus 2012 om 14:18
Bedoel je met doorsturen: als er in een topic staat dat de volgende moet doorsturen? Dan wordt er bedoeld dat als jij de laatste bent die de patroontjes via de mail heeft ontvangen, dat het erg prettig zou zijn als jij die dan op jouw beurt weer door zou willen sturen via de mail naar de volgende die ernaar vraagt. Dat kan alleen niet via een pm, maar via e-mail.
Ik denk dat je dit bedoelt. Als dat niet zo is, roep maar wat je dan bedoelt
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
helma View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer helma Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Augustus 2012 om 14:27
dat bedoelde ik dus het doorsturen doe je via een email?
Groetjes Helma
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Augustus 2012 om 14:56
Ja, klopt. Stel jij vraagt patronen aan, dan kunnen die alleen via de mail naar je verstuurd worden, niet via een pm. Als er na jou dan nog iemand om dezelfde patronen vraagt, en in het eerste topic wordt gevraagd of de volgende wil doorsturen, doe je dat gewoon via je mail. E-mailadressen kun je vinden bij het membersprofile. Die vind je door op het pijltje naast de naam/nickname te klikken. Iets naar beneden scrollen en daar staat dan het e-mailadres. Kopiëren naar je eigen mail, en doorsturen maar. Ik hoop dat ik het duidelijk heb uitgelegd
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
helma View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer helma Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Augustus 2012 om 14:59
Het is helemaal helder Leonie thanks
Groetjes Helma
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns