Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Haakpatroon vest Ariadne

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Annet View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Annet Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Haakpatroon vest Ariadne
    Posted: 19 Augustus 2012 om 22:00
Embarrassed
Hallo,

Na lang zoeken probeer ik het eens via een forum:

Ik zoek al jarenlang het jacquard haakpatroon van een lang (dames)vest (dus met meerdere kleuren)
uit een Ariadne (herfst/winter) van 1977-1981. Op de schouders loopt het jacquardpatroon mooi door.
Ik heb er destijds 2 gehaakt maar deze vesten zijn er helaas niet meer. Graag wil ik ze opnieuw haken.

't Is een winters vest. Mocht iemand het patroon vinden, ben ik hem/haar eeuwig dankbaar.

dank alvast. Ik wacht met spanning af. 
Back to Top
jolanda24 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jolanda24 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2012 om 11:44
Welkom Annet op dit forum, ik kan je helaas hier niet aan helpen, maar ik wil je wel een tip geven, als je wilt dat iemand je wat kan sturen schrijf dan je e-mail adres bij windows live messenger (vlindertje) dat je kunt vinden bij linksboven door op menber control te klikken en dan je profiel aan te passen. Veel succes.
gr.Jolanda
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2012 om 16:06
kun je een foto van dat vest plaatsen? ik heb die jaargangen van Ariadne, maar heb nu geen clou wat ik moet zoeken. Je mag ook een foto mailen m'n mailadres staat in m'n profiel, het driehoekje naast m'n naam kijg je een menuutje en dan members profile, zo kunnen we altijd elkaars mailadres vinden
lydia wijsbroek
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2012 om 17:26
is dit het vest?
lydia wijsbroek
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2012 om 21:09
ik heb je een pm gestuurd.
lydia wijsbroek
Back to Top
Annet View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Annet Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2012 om 22:18
Hallo Lydia,

Super!! Dit is precies het vest dat ik zoek.
Ik heb je inmiddels een reactie terug gestuurd.

Dank voor al je moeite!
Waar een forum al niet goed voor is...Thumbs Up

Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2012 om 22:21
ik zal het morgen voor je scannen en opsturen via mail, geen probleem hoor, vindt al leuk dat dit het is.
lydia wijsbroek
Back to Top
katelijne View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer katelijne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2012 om 22:34
Is dat gehaakt ?
Wow, prachtig ! Thumbs Up
Katelijne

kijk regelmatig in de spiegel en behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2012 om 22:49
ik ga morgen scannen en zorgen dat het helemaal compleet is met foto's en als er dan nog meer liefhebbers zijn hoor ik het wel. Het is inderdaad een gehaakt vest, wel al een oud patroon Ariadne maart 1980, hoe zeggen ze dat dan een retro patroon of zoiets, je moet wel veel van kleur wisselen. zit een schema bij en het is gehaakt in stokjes.
volgens mij heel goed te doen.
lydia wijsbroek
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2012 om 12:33
heb de scans verstuurd via mijn bestand omdat het anders te groot is en zo'n vervelende postmaster zegt, bestand te groot, dus delivery failure, dus dan maar op deze manier, heel veel plezier ermee en laat je ook het resultaat nog eens zien.
lydia wijsbroek
Back to Top
Aukje View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Aukje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2013 om 22:49
Ik heb ook belangstelling voor het patroon van het gehaakte vest uit de Ariadne maart 1980. Kan ik het misschien krijgen, ergens downloaden?
Back to Top
miraatje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer miraatje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2013 om 10:47

aukje lees dit eerst even als je wil

Alle newby's en terug-van-weggeweeste hobbydozen welkom.

Voor degenen die net hebben leren haken en breien is onze rubriek Tips en trucs een bron van informatie, je zou elke dag een bladzij kunnen lezen en je verbazen. Voor degenen die allang handwerken is dit een goede manier om eigen tips en trucs aan anderen over te dragen.

Wie patronen wilt ontvangen en uitwisselen kan haar/zijn e-mailadres bij messenger zetten in het profiel. Bovenaan de bladzij links staat Member Control Panel, klik je daarop dan kun je je profiel aanpassen.

Allemaal veel haak- en brei plezier gewenst! Plus alle andere hobby's.
Back to Top
Marietje66 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marietje66 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2014 om 15:32
Hallo

Ik las het bericht dat je een jaquard patroon van een gehaakt vest inmiddels hebt gevonden. Ook ik ben al een hele tijd op zoek naar een patroon. In het verleden de vest gehaakt maar zowel vest als patroon kwijt. Misschien is het hetzelfde vest en kun je me aan het patroon helpen.

Met vriendelijke groet Ria Setz [marietje66]

Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2014 om 16:40
Alle newby's en terug-van-weggeweeste hobbydozen welkom.

Voor degenen die net hebben leren haken en breien is onze rubriek Tips en trucs een bron van informatie, je zou elke dag een bladzij kunnen lezen en je verbazen. Voor degenen die allang handwerken is dit een goede manier om eigen tips en trucs aan anderen over te dragen.

Wie patronen wil onvangen en uitwisselen kan haar/zijn e-mailadres bij messenger zetten in het profiel. Bovenaan de bladzij links staat Member Control Panel, klik je daarop dan kun je je profiel aanpassen bij Wijzig je profiel. Als je wilt weten waar je precies je adres neerzet, klik dan op de naam van een oudere hobbydoos en dan op Member's profile, dan zie je waar haar e-mailadres staat. Onderaan kun je dan je profiel bevestigen. Hoewel een aantal hun adres verwijderd hebben, nadat er vervelende Amerikaanse newby's opdoken. Je kunt iemands email-adres opvragen via een PM.

Let op: kooppatronen en andere patronen, waar copyright op zit, mogen niet worden doorgegeven, zoals ook in de regels van het forum vermeld wordt. Bovendien is dit een forum oftwewel panel, dus een groep deskundigen die over een onderwerp spreken en aan wie vragen gesteld kunnen worden. We zijn geen snelbuffet voor gratis patronen. Kijk ook even in de reacties van anderen in het topic of daar al een antwoord staat.

Je kunt je creaties vertonen in Creaties, ergens in Tips en trucs wordt dat uitgelegd. In Gezocht kun je aangeven dat je een patroon, boek, wol, of tijdschrift zoekt. Links geeft links met patronen, die niet illegaal zijn. Koffiecorner is om over van alles en nog wat te kletsen.

Als je nog niet zo bekend bent met internet en forums, probeer dan van alles aan te klikken. Niet schrikken, je kunt met het pijltje linksboven zó weer terug naar de vorige bladzij. Je kunt je eigen reacties wijzigen door rechtsboven Post options aan te klikken en dan wijzig bericht.Overigens zou het erg leuk zijn, als je in je profiel je leeftijd en je hobbies zou vermelden. Je locatie (land) is ook wel handig, als we kooptips willen geven.

Allemaal veel haak- en breiplezier gewenst! Plus alle andere hobbies.

dit was al meer dan 2 jaar geleden en ik weet niet of die personen nog regelmatig kijken hier.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 November 2014 om 09:27
Volgens mij zijn al die hobbydozen uit het topic verdwenen; óf ze kwamen alleen voor dit vest óf ze zijn om andere redenen afgehaakt.

Maar er zijn zoveel haakboeken en haakbladen, waarom zou je zo'n oude koe uit de sloot willen halen?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Marietje66 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marietje66 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 November 2014 om 16:32
Hallo Annet
ik ben ook opzoek naar het patroon van de jaquard vest. Heb jij die ooit ontvangen?
Zou je mij kunnen mailen? Ik zou zo graag het vest nog eens haken.

Groetjes Ria Setz
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 November 2014 om 18:36
Annet is maar twee dagen actief geweest op het forum, dikke twee jaar geleden, die kwam alleen voor dat vest.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns