GESPOT: nieuwe wol bij Zeeman! UPDATE 23/8 |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
Jips ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 20 Augustus 2012 om 16:33 |
UPDATE 23/8: Bij Zeeman lag de wol vanmiddag weer te pronken in 2 grote bakken, duidelijk heel veel aangevuld en ruimschoots aanwezig. Er lag heel veel nieuw bij: nigar in crème, grijs en zwart, veel fluffy, Royal in vele kleuren en de Sparkle (zeg ik het goed: die ze vorig jaar ook hadden met het glimmertje erin) en wat zag ik nog meer voor leuks: Een dikke wol die je met pen 10-12 kunt breien en dan 2 dikke draden om elkaar gewikkeld in de kleuren zwart/wit, rose/paars, 2 tinten grijs, lila/paars. Die kosten € 1,79 per bol, maar ik zit maar te denken wat ik daarvan zou kunnen maken??????????? Iemand een idee? ![]() ![]() Bij Zeeman lag mooie Royal in Aubergine en wijnrood/bordeaux. Hele mooie kleuren. Ook lagen er kleuren die er vorig jaar ook waren: o.a. de legergroen, grijs melee. Bij Wibra wat nieuwe kleuren Saskia. Ik heb zelf een mooie smaragdgroene gekocht met een tikje aqua erin en ik zag ook een mooie nieuwe grijze kleur liggen. De nieuwe kleuren hebben een nummer met C- voor het kleurnummer en P- voor het verfbadnummer. Dus............................... rennen allemaal!
![]() |
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
![]() |
|
lollibol ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bedankt om ons op de hoogte te brengen!!
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
hmmmm aubergine en bordeaux... dat zijn toch wel mijn kleuren, zal ik vandaag nog of wacht ik tot morgen...Wat een dillema haha
|
|
![]() |
|
beppemartha ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 08 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3321 |
IK MOET ER ALTIJD ZO VER VOOR WEG. sIMONE ALS JE DE MOGELIJKHEID DIRECT HEBT ....GAAN HOOR. HET IS VAAK ZO MAAR WEER OP.
MAAR IK GA ZEKER DEZE WEEK EVEN BIJ ZEEMAN KIJKEN. DIE IS HET DICHTSTE BIJ.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Ik was even vergeten dat de auto in de garage stond en ik op haar moest wachten hahaha. Morgenochtend maar even er heen fietsen :)
|
|
![]() |
|
Jips ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Ik houd jullie altijd op de hoogte hoor meisjes.
Zeeman krijgt tijdens de zomerperiode niks aangeleverd, Wibra wel, maar daar zag ik de afgelopen maanden niks nieuws. Ik gil als ik weer wat spot hoor
![]() |
|
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Bij Zeeman heb ik een mooie kleur paars soft gevonden en 2 of drie verschillende kleurtjes blauw die heel erg op elkaar lijken. En van Royal lag er ook een creme achtige kleur, rood, aubergine. En eer lag ook een nieuw kleurtje van dat pluizige garen, waarmee het lastig te haken is
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
Ik kon het niet laten, op weg om cartridges te kopen even Zeeman in, hup 4 paarse soft in mijn mandje. Onbegrijpelijk hoe dat kan.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Gerbera ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 Maart 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1194 |
Ha ha ha je was het echt wel van plan
|
|
Groetjes jenny
|
|
![]() |
|
Seeke69 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 April 2012 Status: Offline Points: 1855 |
Het is toch niet te geloven........ ![]() ![]() |
|
![]() |
|
linda1959 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
ik ga morgenvroeg ook even kijken . hmmm bordeau en aubergine..... mooie kleurtjes
|
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
![]() |
|
linda1959 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
oh nog wat vergeten hahahahha bedankt Jipske
![]() ![]() |
|
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
![]() |
|
Koningsdochter ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 Juni 2008 Status: Offline Points: 5322 |
Bij ons lag de bak weer helemaal vol. Heerlijk na het zomerreces wat de zeeman altijd houd. Lekker gesnuffeld en gevoeld. Er liggen weer gezellige kleurtjes in. Heb niets meegenomen. Ben pas al erg stout geweest en zomaar garen gekocht. Nu eerst even niets aanschaffen.
|
|
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
|
![]() |
|
Ringquelle ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 22 Juli 2012 Locatie: Nijmegen Status: Offline Points: 98 |
Jammer genoeg geen oranje bij een van beide winkels, maar dat mooie wijnrood van de Zeeman kon ik gewoonweg niet laten liggen ;)
In combinatie met wat wit een mooie kleur om iets mee te haken voor de Kerst, een beetje in de stijl van die Amerikaanse zuurstokken die altijd aan de kerstboom hangen.
|
|
![]() |
|
Mayabees ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2872 |
Bij ons in het dorp waren geen nieuwe bollen of nieuwe kleuren noch bij Wibra nog bij de Zeeman.
Ga binnenkort toch maar weer even naar Hardenberg naar de Wolhal. Dat is zoveel keus.
|
|
![]() http://pinterest.com/creabeezzz/ |
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
hoi hoi allemaal,
op de fiets naar t volgende dorp, weer de weg kwijk natuurlijk, de wibra zit niet echt in het koopcentrum. sta ik ineens bij de kassa, 24 euro af te rekenen, garen en rondbreinaalden, schaam me diep!!!! hahahaha dat wordt dus breien en haken of mn leven ervan af hangt, groetjes marian |
|
![]() |
|
Boris ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 03 Juni 2012 Locatie: home Status: Offline Points: 1060 |
Paarse soft! Ik las er hier al eerder over, maar mijn Zeeman heeft het niet. Zoo jammer. Ik heb wel een hele mooie donkerpaarse Sparkle gekocht.
|
|
![]() |
|
Zie update in 1e bericht
![]() |
|
|
![]() |
|
Nova ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 24 Augustus 2009 Locatie: Hillegom Status: Offline Points: 607 |
In Hillegom hebben ze echt heel weinig nieuws bij Zeeman. Vandaag in Hoofddorp geweest en 4 bollen Olga gekocht, dat dikke draad met 2 kleuren om elkaar heen gedraaid. Ik heb bruin en licht bruin. Ik ga kijken hoe het uitvalt bij dit patroon: http://www.garnstudio.com/lang/nl/visoppskrift.php?d_nr=123&d_id=22&lang=nl
En vind ik het niet mooi, dan denk ik dat de bollen veranderen in dikke sjalen of cols. Maar nu nog niet. Heb nog een omslagdoek (paars) op de naalden staan, ben bezig met een zpagetti tas (paars) en ik ben bezig met hetzelfde patroon wat ik net noemde maar dan met Drops Eskimo (licht paars). Goh, volgens mij ben ik gek op paars
![]() |
|
Groetjes, Femke
'Het verstandigst is zij, die weet wat ze niet weet.' Socrates |
|
![]() |
|
hier ook gene vette bij de zeeman
![]() |
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |