Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

nog zo'n als je even tijd hebt link

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: nog zo'n als je even tijd hebt link
    Posted: 29 Augustus 2012 om 21:31
https://picasaweb.google.com/mandarinavi

Pas op geen lid worden deze site  heeft een hoog verslavings gehalte als je het een maal kent  hihihihihihiWinkWinkWinkWink

Back to Top
MG Jewelry View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MG Jewelry Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2012 om 21:42
Nog zo'n snoepjeswinkel, heel verslavend!
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2012 om 21:50
Ja  het is nog erger dan chocoladeWink

Back to Top
--E-- View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer --E-- Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2012 om 21:59
Wauw! Ga binnenkort echt een week vrij nemen om alles te lezen! Wat doen jullie met die links? De boekjes die je leuk vindt downloaden? Hoe zit het met virussen en zo?
Back to Top
Tante Jan View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tante Jan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2012 om 21:59
Veel teltekeningen... daar ben ik niet zo goed in... Misschien moet ik het mezelf toch eens goed aanleren

(of gewoon niet kijken en het dus ook niet perse willen maken...)
Blessed to be a blessing
Back to Top
yaya View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer yaya Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2012 om 22:16
Ho neen weer wat nieuws ontdekt, typ bij zoeken haakwerk en er gaat een wereld open, dit is echt verslavend en neemt uuuuuuuren in beslag Wink
Groetjes ...

http://kristelshobbydagboek.blogspot.com/
http://www.wolenzo.be/
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2012 om 22:17
Dat is ook een hele goeie en je houdt nog ruimte over op je putertje.

Maar   en het is eigenlijk verstandig als je dit niet leest hihihihi

Wat ik altijd doe is de teltekeningen eerst lezen en dan wat ik lees omzetten in geschreven toeren en dan heb ik dus een mooi patroon in mijn eigen taal en hou de tel.tek ernaast  als er iets niet  kloptWink

Back to Top
bandicot View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bandicot Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2012 om 23:27
Leuk, leuk, leuk. Ik download alles met picasa (nog nooit problemen gehad), en zoek dan op waar picasa het op mijn computer zet (meestal bij downloaded albums onder afbeeldingen (bij mij dan). Dan sorteer ik alles.

Mooie links weer, mooiste is als je naar de gekoppelde fotogalerijen gaat (rechterkant), dan krijg je allemaal namen en die hebben meestal ook weer leuke dingen. Al met al ben je zo een paar uurtjes kwijt met neuzen en zoeken. Helemaal goed toch?
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2012 om 14:13
O ik wil zoveel maken mutsen sjaals wantjes .....voor kerst ......en ....;en .....Dead en heb maar twee handen LOL
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2012 om 15:10
Originally posted by bandicot bandicot wrote:

Leuk, leuk, leuk. Ik download alles met picasa (nog nooit problemen gehad), en zoek dan op waar picasa het op mijn computer zet (meestal bij downloaded albums onder afbeeldingen (bij mij dan). Dan sorteer ik alles.

Mooie links weer, mooiste is als je naar de gekoppelde fotogalerijen gaat (rechterkant), dan krijg je allemaal namen en die hebben meestal ook weer leuke dingen. Al met al ben je zo een paar uurtjes kwijt met neuzen en zoeken. Helemaal goed toch?

juist dat maakt het zo verslavend hihihihihi

Back to Top
AnneliesR View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer AnneliesR Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2012 om 15:19
Wauw!! Ik heb nu geen tijd maar wat leuk!! veel moois, alleen het kijken werkt al verslavend. Bedankt voor de tips!
groetjes Annelies ;)
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns