Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

verzendkosten

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: verzendkosten
    Posted: 03 September 2012 om 00:08
Op zoek naar Catania katoen dacht ik een goedkope site gevonden te hebben 1,95 per bolletje, tot 12 bolletjes per brievenbuspos dus mooi goedkoop dacht ik. Komt er ruim 9 euro bij aan verzendkosten, dus komt er per bolletje nog eens bijna 80 cent bij, dan komt het op 2,75 per bolletje. nou, ik ben wel goed maar niet gek. als je per TNT verstuurd is het tot 10 kg maar 6,75 aan verzendkosten. Dus als het niet uit de lengte komt, dan maar uit de breedte denken e daar volgens mij.
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lidia2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2012 om 06:49
Ja zo kun je makkelijk iets goedkoop aan bieden, om dan daarna de portokosten om hoog te gooien.
En brievenbus post is toch niet zo duur, dan beter per pakketje voor 6,75 tot 10 kg.
Gooi die site maar in de prullenbak.

Groetjes, Lidia
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2012 om 13:26
Bij sommige webshops worden de verzondkosten automatisch opgeteld, maar aan het eind wordt dat weer verandert, zodat je alleen de normale kosten betaalt. Misschien even een mail sturen of kijken bij de voorwaarden.
Groet,

Yobsje
Back to Top
Just Me View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Just Me Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2012 om 14:20
Wat vreemd! Welke website is dit?
Kijk ook eens op mijn FB-pagina "Handmade with Yarn"

Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2012 om 15:39
IK heb inmiddels een marktman gevonden die 19,95 voor 10 bolletjes vraagt. Moet het dan wel bij hem bestellen en kan het dan de week erna ophalen en 10 bolletjes tegelijk bestellen, maar dat is niet zo'n probleem

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2012 om 15:55
hmmmm staat die koopman ook in Ede Tongue
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2012 om 16:48
Nee, helaas alleen in Den Bosch

Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2012 om 20:29
Bij www.creamijn.nl  12 bolletjes in brievenbusdoosje....verzendkosten 3,50
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns