|
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
Guests ![]() Guest Group ![]() |
![]() Posted: 10 November 2007 om 18:07 |
iemand heeft gevraagd of ik een lieveheersbeestje voor de kan breien,maar heb helaas geen patroontje. wie oh wie kan mij misschien helpen. grotejs puck |
|
![]() |
|
breioma ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Mei 2007 Status: Offline Points: 2303 |
![]() |
Kan je niet helpen,heb alleen een gehaakte.
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
is tie moeilijk corry,staat tie soms in het boekeje allemaal beestjes. en anders moet ik hem maar haken. groetjes puck |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23695 |
![]() |
Ik heb ook een haakpatroon, helaas.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
breioma ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Mei 2007 Status: Offline Points: 2303 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
http://www.crochetville.org/forum/showthread.php?t=28885 Hier staat er eentje.,gehaakt. |
|
![]() |
|
![]() |
hallo corry ik heb hem uitgeprint,het is beter dan niks.ik heb ook al zitten zoeken op goooglen france tot nu toe niks gevonden. groetjes puck en bedankt |
|
![]() |
|
Carola ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 28 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1090 |
![]() |
he puck je mail doet het ineens niet meer naar je kussies |
|
![]() |
|
ziggysnowy ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 01 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 343 |
![]() |
Ik heb je een mailtje gestuurd,
Ziggy |
|
![]() |
|
Knutsel ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 17 Oktober 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 85 |
![]() |
Hoi Puck, Ik heb ook nog even gegoogled, maar van gebreide lieveheersbeestjes is idd bijna niks te vinden. En als je iets vind dan is het het een muts ofzo. De site die Corry heeft gegeven voor de gehaakte lieveheersbeestjes is volgens mij de beste optie. Die had ik al gevonden en vertaald. Het ligt klaar om gehaakt te worden. (Samen met nog een paar beestjes Succes. Groetjes Albertine |
|
Wat je niet kan kun je leren ;)
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23695 |
![]() |
Ik bedacht ineens een makkelijke manier om een cirkel te breien: je maakt er een op stevig papier of karton, knipt hem uit en legt het frame dat zo is ontstaan op een proeflap. Dan zie je hoeveel steken je moet opzetten en minderen en meerderen en hoeveel naalden je moet breien. Dat doe je dan twee keer voor het lijf in rood, en een kleinere halve cirkel op dezelfde manier in zwart voor de kop. Zwarte stippen erop, evenveel aan elke kant, naai de kopdelen aan de lijfdelen, naai bijna dicht, vul hem, klaar. Pootjes, 3 aan elke kant in zwart, paar steken, paar naalden, draad door de steken, strak aan trekken en pootje stukje dichtnaaien, vullen, verder dichtnaaien en aan lijf bevestigen. Nog mooier is het om nog twee cirkels te breien, die dubbel te vouwen en aan de "schouders" vast te naaien en daar de stippen op te mazen als vleugels.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
![]() |
O, ja, wil je hem ovaler hebben, de cirkel in tweeën knippen en iets uit elkaar op karton leggen.
De pootjes kun je verstevigen met pijperagers. Voelsprieten kun je maken van een draad, verstevigd met haarlak of blanke nagellak. Maar dan is ie niet geschikt als knuffel, denk ik. Meer voor de sier. |
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
![]() |
Super goed idee!!
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
lieve hobbydozen allemaal bedankt voor het meedenken een gehaakt patroon is ook welkom, ziggy bedankt voor je patroontje,het is zo leuk op dit forum dat we iedere keer bereid zijn om elkaar te helpen.Doet mij goed!!!!!!!!!!!!!!!! En rondbreien doe je op 4 nld. liefs puck |
|
![]() |
|
![]() |
Ik weet niet hoe dat moet, één steek per naald ofzo? Ik houd mijn werkjes altijd dichtbij mijn bijziende oog, dat is vast gevaarlijk.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
annele ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 09 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 225 |
![]() |
hallo ik heb een patroon gebreid van een liefheersbeetje als kussen
|
|
m.v.g. annelies
|
|
![]() |
|
![]() |
hallo annele dat vind ik ook leuk! groetjes puck |
|
![]() |
|
![]() |
hallo, magteld ik heb een bril op dat scheeld een stuk. groetjes puck |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb nog een gehaakte gestuurd.
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
dankjewel corry,wat een gedoe he!zo kapoentje. groetjes puck |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |