Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wat haakt het makkelijkste?

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Wat haakt het makkelijkste?
    Posted: 26 September 2012 om 20:58
Dag dames,
Ik ben aan het leren haken en heb een bol acryl van de zeeman gekocht om te oefenen.
Nou ben ik vooral echte wol gewend met breien en vind ik de acryl zo stug met haken. Ik heb even geen wolbij de hand dus kan niet proberen of het aan het acryl ligt of dat het gewoon een beginners kwestie is.
Daar weten jullie vast meer van ... 
Dank en groetjes, Saskia 
Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
m'jo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer m'jo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2012 om 21:22
kan een beginners kwestie zijn, kan ook dat je té strak haakt en je misschien een grotere haaknaald moet gebruiken, om te oefenen pak ik vaak katoen.

Momenteel ben ik met acryl van de zeeman bezig, grotere haaknaald dan aangegeven en het gaat prima/soepel, ik haak alleen maar.
richt je op de zon dan valt de schaduw achter je

http://mdsignathome.blogspot.nl
http://emeraldforrest.nl
Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2012 om 21:36
Ah dank je wel voor je snelle antwoord. Ik dacht zelf ook dat ik misschien te strak haak ..
Nou ik ga vrolijk nog even verder! 
Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
iepie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer iepie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2012 om 23:00
Ik vind zelf acryl sowieso wat lastiger (maar zeg er meteen bij dat ik altijd vrij strak haak). Ik heb toen ik begon op advies catania katoen genomen. Is een prettig glad katoen waarbij de draden niet uit elkaar gaan. Ook wol vind ik persoonlijk veel prettiger om mee te haken dan katoen. Maarre Catania om mee te beginnen was voor mij een superadvies!

Een vriendin van me zweert echter bij acryl, dus het is wel persoonlijk wat je fijn vindt...
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2012 om 23:33
Ik haak ook met de wol van zeeman op het moment.
Welke wol heb je? Ik ben bezig met royal, is inderdaad iets stugger maar wel ook mooi stevig.
De soft is zoals de naam al zegt een stuk zachter, en wordt ook met een dunnere naald gehaakt.
Maar ook die is heel erg fijn :-)

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2012 om 11:59
Jose, Ik heb inderdaad ook de royal ... ik ben aan het oefenen en ga gewoon wat dingen uitproberen.

Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2012 om 21:11
Ik werk vooral met Soft van Zeeman en Phildar acryl. Ik vind het heerlijk erken, zeker voor een knuffel. die wol is zo heerlijk zacht
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.516 seconden.
Lang Yarns