lossen over een ketting terug haken (patroon kraai |
Reageer ![]() |
Autheur | |
CVtje ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 05 Oktober 2012 Status: Offline Points: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 05 Oktober 2012 om 10:30 |
Ik begrijp het laatste stukje van de poot niet helemaal: haak een ketting van 10 lossen. Bij de volgende toer staat dan: haak over de ketting terug 9 lossen.
De ketting van 10 lossen heb ik gehaakt, maar dan? Hoe haak ik over de ketting terug 9 lossen?
|
|
![]() |
|
pimmetje ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 05 Januari 2011 Status: Offline Points: 957 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik denk dat je aan de andere kant van de lossen terug moet haken
|
|
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
lossen haken over een ketting... Staat er echt 9 losse en niet vasten? Gek hoor haha. Kan je misschien een groter stukje plaatsen, kunnen we beter met je meedenken :)
|
|
![]() |
|
Ik heb even het stukje patroon gekopieerd en er bij gezet...
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14134 |
Ik heb die kraai ooit gemaakt. Patroon er dus maar bijgehaald. Ik meen mij te herinneren dat ik vasten terug heb gehaakt. Als je op het plaatje kijkt zie je dat ook. Is dus een foutje in de beschrijving.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
Ik heb maar halve vasten teruggehaakt....ziet er helemaal goed uit!
Dank voor jullie ideeën!
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14134 |
Inderdaad halve vasten kan ook.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |