Hulp patroon textielgaren |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Ehess ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 28 Juli 2012 Status: Offline Points: 9 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 05 Oktober 2012 om 20:32 |
Heb textielgaren bij de Blokker gekocht. Hier stond een leuk patroon op voor een boodschappentasje.
Alleen kom ik bij de eerste toer al niet aan de 17 vasten zoals staat in de omschrijving! Ik kom niet uit. Is er iemand die het misschien uit kan tekenen of kan kijken of het patroon überhaupt wel klopt? Dit is de beschrijving: Het tasje wordt in rondgaande rijen gehaakt.maak een verstelbare opzetlus en haak een ketting van 8 lossen. 1e rij: start in de tweede losse vanaf de naald en haak 7 vasten en daarna 3 vasten in de ring en trek aan het uiteinde van de draad om de ring te sluiten. Haak verder aan de andere kant van de reeks vasten met 5 vasten, 2 vasten in de laatste v en sluit de rij met een hv in de begin losse (17v) Als ik dus helemaal rond haak, Krijg ik meer dan 17 vasten! Alvast bedankt voor het meedenken! |
|
![]() |
|
Teunie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7299 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik denk dat je een ovaal moet haken. Dus een ketting van 8 lossen. En dan start je in de tweede losse vanaf de haaknaald met 7vasten dan 3 vasten in de laatste steek en dan aan de onderkant van deze toer verder haken met 5 vasten en 2 vasten in de laatste steek en een halve vaste in de begin losse.
|
|
Groetjes Teunie
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |