vraag over mail ades |
Reageer ![]() |
Autheur | |
miralda ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 12 September 2012 Status: Offline Points: 155 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 07 Oktober 2012 om 10:29 |
hallo allemaal.
ik ben nieuw en vind het een leuk forum vol tips en leuke patronen.
ben een beginnende haakster/breister,maar niet erg handig op forums etc.
missch. staat het wel ergens beschreven maar weten jullie wat ik niet goed heb staan als je niet alle patroontjes doorkrijg??het gekke is dat ik sommige wel krijg,komt het dan door bv de pc zelf of sturen sommige het andes door??ik heb bv het patroon van de cavia's wel gekregen maar een ander krijgt een foutmelding...
heeft iemand tips ??
groetjes miral
|
|
![]() |
|
andrea21 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 21 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 568 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik zie gewoon je email hoor!
|
|
![]() |
|
![]() |
|
miralda ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 12 September 2012 Status: Offline Points: 155 |
ja dat dacht ik ook goed gedaan te hebben maar soms krijgen mensen de mail terug..ik probeer ook de mailbox zo veel mogelijk te legen .
bv de tassenpatroontjes lukte niet..misschien toch te groot..
iig bedankt voor je reactie
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Als ik meer dan 12 bladzijden probeer te versturen, krijg ik de mail terug. Geen idee waarom, misschien is het kabeltje te dun.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Mayabees ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2872 |
Versatel kan waarschijnlijk niet grote bestanden binnen halen. Dat is met Ziggo ook zo.
Handige tip om anders een hotmail account aan te maken voor je brei- haak en weet niet wat bestanden?
|
|
![]() http://pinterest.com/creabeezzz/ |
|
![]() |
|
gelukkig weet ik nu dat ik het wel goed heb ingevuld en dat het selectief is als er teveel word verzonden..
iig tnx voor het poberen
|
|
![]() |
|
ridder204 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 18 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 490 |
ik gebruik gmail voor dit soort dingen, die kan hele boekwerken aan
|
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Bij mij krijgt de laptop juist van g-mail en hotmail de hik. Ik hak alles wat ik scan in stukjes van 12 bladzijden en dan lukt het ook bij die adressen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |