Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

naald 5.

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: naald 5.
    Posted: 22 Oktober 2012 om 22:35
.... heeft wederom pootjes gekregen.
Heeft iemand hem gezien? Ik kan nu niet verder met het paardentasje...
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2012 om 09:18
Was het een rode?
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2012 om 10:51
ligt volgens mij bij mijn nummero 5,5
die is al een tijdje zoek
misschien zijn ze er samen vandoor
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2012 om 22:24
Originally posted by diny183 diny183 wrote:

Was het een rode?
Nope, een grijze. EN ik heb hem echt nog niet op verlof gestuurd, kheb hem hard nodig!
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
m'jo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer m'jo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2012 om 22:26
ik ken het gevoel, momenteel hebben alle haaknaalden hun plekje hier weer opgezocht.... maar soms....grrrrrrr
richt je op de zon dan valt de schaduw achter je

http://mdsignathome.blogspot.nl
http://emeraldforrest.nl
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2012 om 22:32
Ik denk dat ik mijn haaknaalden maar achter slot en grendel doe. Ze verdwijnen als sneeuw voor de zon
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2012 om 22:42
En verder gaan met 4.5 lijkt me geen goed idee, denk dat je daar rare verhoudingen mee krijg gezien al het een en ander af is met 5.
Vanavond maar een naaldvriendelijke val zetten met z'n lievelingskatoen, wellicht trapt ie er in.
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2012 om 10:58
(rondbrei-)Naalden 5 zat hier :P Zaten ooit in een pak breigaren van de lidl en ik kocht 9 pakken Tongue
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2012 om 12:44
Misschien is het handig om handwerkmateriaal te chippen, net als huisdieren, dan kun je ze met zo'n scanner vinden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2012 om 14:33
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Misschien is het handig om handwerkmateriaal te chippen, net als huisdieren, dan kun je ze met zo'n scanner vinden.

Dien het in bij het beste idee van Nederland Magtelt. Wie weet is er een slimmert die er brood in zit. En dan niet alleen voor handwerkmateriaal. Graag ook voor sleutels, fototoestellen, portemonees en het frontje van je autoradio. Marco wil er vast wel een stel voor zijn gereedschap en pennen zijn hier in huis ook altijd zoek. Vooral als je even snel wat op moet schrijven als je aan de telefoon zit met een of ander bedrijf. Dan wil Manuel er vast een paar voor zijn favoriete auto's. Die blijft gerust de rest van de middag zoeken naar zijn gele auto omdat die nu eenmaal een setje vormt met de groene, blauwe, witte en rode die hij inmiddels wel allemaal heeft.

Succes met zoeken naar vriend nummer vijf, Krissis. Balen als je iets kwijt bent. Hier thuis herkennen we dat helemaal. Maar dat had je inmiddels vast begrepen.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2012 om 16:23
Clara, dan heb je een aparte kast nodig voor al die scanapparaten. En wie weet kunnen die ook zoek raken. Waren er vroeger geen sleutelhangers die je door te fluiten kon opsporen?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2012 om 21:06
Hij is terecht!! Woehoe!! Lag uiteraard tussen de kussens van de bank...
Hop paardje hop, je wordt afgemaakt! (hoewel.... een paard afmaken klinkt ook zo crue....)
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2012 om 14:35
Originally posted by Krissis Krissis wrote:

Hij is terecht!! Woehoe!! Lag uiteraard tussen de kussens van de bank...
Hop paardje hop, je wordt afgemaakt! (hoewel.... een paard afmaken klinkt ook zo crue....)

LOLLOLLOL
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns