Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Action

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Action
    Posted: 25 Oktober 2012 om 16:16
Ik liep vanmiddag Action in omdat de bus voor mijn neus wegreed en toen zag ik in het schap van de wol één haakpakketje liggen met een haaknaald, een plaatje van twee gehaakte dieren, er zaten 5 bolletjes in en er lagen 5 bolletjes los bij. Op het kartonnentje stond dat er 10 bolletjes in moesten zitten dus ik heb de andere erbij gepropt en het was € 1,99 bij de kassa. Misschien hoorde er een patroontje bij dat iemand eruit had gepikt, maar ik gebruik ze toch voor poppenkleertjes.

Heeft iemand gezien of die pakketjes in de folder hadden gestaan of heeft iemand anders ze zien liggen in de winkel?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Hetteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hetteke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2012 om 17:42
Hoi Magtelt.
Ik was hier vandaag bij de Action hier lagen ook allemaal van die pakketjes.
Groetjes Hetty.
Back to Top
Haakmutz View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haakmutz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2012 om 17:52
Het vak waar ze hier hoorden te liggen was leeg..helaas =(
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2012 om 18:07
Ik denk dat ik morgen ook even naar de action ga LOL
Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2012 om 18:25
heb wel pakketjes zien liggen van 10 bolletjes maar of daar een haakpatroon bij hoorde ?
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2012 om 22:38
Nee, ik heb al gehoord van niet. Ik wilde er toch poppenkleertjes van maken, dus het geeft niet. De kleuren zijn groen, blauw, donkerblauw, wit, crème, rood, fuchsia, twee tinten roze en zwart, 10 gram en 51 meter per bol. Er zit een haaknaald 3 bij, het is pure acryl en op het plaatje staan een eland en een olifant. Het voelt heel zacht aan.

wat rozengeur.
Back to Top
andrea21 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer andrea21 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2012 om 23:40
Ik heb de pakketjes wel zien liggen afgelopen en in me handen gehad maar niet gezien dat er een haak patroon bij zat.
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2012 om 08:46
Hoi Magtelt, ik zag van de week ook van die pakketjes bij ons liggen en er zat geen patroon bij.

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
ChantaltJH View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ChantaltJH Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2012 om 09:13
ik vind de wol bij de action een beetje minder van kwaliteit hetzelfde vind ik ook met kruidvat en hema ik vind nog steeds of de zeeman of wibra of anders drops en katia toch echt het lekkerste haken.
Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2012 om 15:04
Toppie had jij de bus niet gevangen maar wel bollen wol. Daar kan je de bus nog eens voor missen.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Bittersweet View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bittersweet Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2012 om 15:19
Ga vanavond ook maar eens even langs de Action Smile
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2012 om 17:23
Bij mij hadden ze niks meer, maar ik heb wel en bolletje fluor roze gevonden LOL
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2012 om 17:50
Dat zou dan 1,9 cent moeten kosten. Kun je dat pinnen?

wat rozengeur.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2012 om 19:00
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Dat zou dan 1,9 cent moeten kosten. Kun je dat pinnen?

LOL
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
AnneliesR View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer AnneliesR Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2012 om 20:35
Gezellig! Ik heb nu een goede reden om even naar de action te gaan.
groetjes Annelies ;)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2012 om 22:57
In de Action liggen wel 100 goede redenen om even binnen te wippen, bij ons is ie pal naast de bushalte, dat geeft dan meteen een mooe smoes.

Ik vind die Baby Born mini's ook zo leuk, ik denk toch steeds over het paard dat bij het ruitertje hoort.

wat rozengeur.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2012 om 19:09
Misschien morgen maar eens kijken
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns