Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

gewoon ff hier vragen onder genot bak koffie

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: gewoon ff hier vragen onder genot bak koffie
    Posted: 06 November 2012 om 09:17
We zijn hier met zovelen en ik dacht laat ik het hier maar eens vragen wie weet!LOL
Ik wil mijn man graag verrassen met een weekendje weg in een huisje langs de Noordzeekust, maar dan wel even lekker van wat luxe voorzien zoals bijv. een jacuzzi of een sauna, zodat we 'sa vonds na een strandwandeling en als de kleine op bed ligt, ff kunnen ontspannen.

Ik heb al gegoogled, maar dan kom ik veelal op vakantieparken en dat willen we nu net even niet.

Ik zoek een vakantiehuis met 2 slaapkamers.

Wie heeft er een tip voor mij?Wink

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2012 om 10:35

Ik weet er wel één, maar dat is wel op een vakantiepark. Wij zijn vorig jaar naar Texel geweest naar De Krim en dan in een luxe huisje met sauna, wel met 3 slaapkamers. Het is wel een groot park, maar ruim opgezet en je hebt geen last van andere mensen en je hoeft geen gebruik te maken van de voorzieningen.

Groet,

Yobsje
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2012 om 11:51
Bij Calantsoog staan huisjes op het strand en heb je niet het park om je heen.....het is van Landal....
Weet niet hoe het heet, zag het afgelopen jaar toen we daar op het strand waren.
Back to Top
amifan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer amifan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2012 om 12:26
Ik woon in Julianadorp en waar jij het over hebt MariaLa, heet Paal 6
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2012 om 13:22
Vakantie park klein vaarwater op Ameland. De huisjes staan midden in de duinen en zijn veelal voorzien van allerlei luxe, er zijn er zelfs met een inpandig zwembad
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2012 om 13:44
Dat ziet er goed uit Pimmetje. Ben je er zelf al een keer geweest?

Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2012 om 14:43
Wij zijn er jaren geleden een keer geweest voor een mid week. Wij hadden zo'n 4 persoons bungalow met sauna en zonnebank. Het was toen schitterend weer en de huisjes waren gloednieuw, sommige nog niet eens helemaal klaar. Het is ons toen prima bevallen, lekker rustig zo midden in de duinen

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2012 om 14:49
Heb je al bij Centerparcs geprobeert een last minit
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2012 om 14:55
Misschien staat er wat bij vakantieveiling?
Back to Top
ampie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ampie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2012 om 11:58
goeie vraag! wij willen ook nog een weekendje weg in december, ook liefst met wat luxe, maar niet op een eiland, omdat ik dan 36 weken zwanger ben, je weet maar nooit.... iemand nog tips voor het vasteland?
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2012 om 14:09

wij gaan Pimmetje haar idee. Dank je Pimmetje!!Clap

Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2012 om 14:17
Graag gedaan, ik hoor nog wel hoe het was

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns