Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Poncho met kabel

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Poncho met kabel
    Posted: 09 November 2012 om 19:41
voor mijn jongste zusje ben ik op zoek naar het patroon van een poncho, en ik wil daar graag een kabel in verwerken. Een jaar geleden was er een Kal, met een poncho met een kabel, en die kan ik wel weer maken, maar die heb ik al 3 keer gemaakt en nu zoek ik eigenlijk een andere. Ik ben al op internet aan het zoeken geweest, maar kan eigenlijk niet iets geschikts vinden. Wie kan me helpen
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2012 om 19:51
Wat wil je zo ongeveer maken? ik zag deze bij drops (heb je vast zelf ook gekeken) 
maar die is niet zo heel groot. al kan je hem natuurlijk ook groter maken. 
Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2012 om 19:54
dit vind ik een mooi ding http://www.garnstudio.com/lang/nl/visoppskrift.php?d_nr=104&d_id=15&lang=nl
lijkt wel een jasje. Alleen geen kabel. Maar zoek je meer zo iets groots of kleiners? 
Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2012 om 19:55
Ik zoek iets dergeliijks qua grootte, maar dan met een kabel. De bedoeling is om hem in de nieuwe auberginekleur van Zeeman te breien

Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2012 om 20:04
Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2012 om 20:10
Ohhh, deze is wel mooi zeg. Dank je wel. Deze maakt een hele goede kans.Smile

Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2012 om 20:14
Smile Ik vind hem zelf ook mooi. Is toch heel moeilijk suggesties te doen voor iemand anders die je ook niet kent. Smaken verschillen nou eenmaal. 

Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2012 om 21:30
Die van drops is inderdaad wel erg mooi. Als je dit patroon aanhoud kun je er toch zelf kabels in breien aan de voorkant en misschien middenachter. Alleen zou ik dan wel voor een maat groter gaan dan eigenlijk nodig is omdat een kabel altijd een beetje intrekt. Kabelpatronen zijn volgens mij ook niet zo moeilijk te vinden.
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 November 2012 om 20:10
Dank aan degene die me hebben helpen zoeken. Ik ga ermee aan de slag

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.625 seconden.
Lang Yarns