haakpatronen ark van Noach en piratenschip |
Reageer |
Autheur | |
spananke
Newbie Lid sinds: 05 December 2012 Locatie: Spanje Status: Offline Points: 4 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 05 December 2012 om 15:40 |
Hallo, heb een tijdje geleden gelezen dat er iemand een haakpatroon heeft van de ark van Noach en van een piratenschip.Ik zou dat dolgraag willen hebben.Ik woon in Spanje en daar zijn dit soort dingen moeilijk te vinden.Ik wacht vol spanning op een reactie! Spanan
|
|
macheri
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
|
spanneke je hebt geen e.mail adres staan bij je profiel dus als we je een patroon willen doorsturen zou dat niet kunnen want we weten niet waar heen.
Je kan dit doen door naar je profiel te gaan en dan zie je ergens halverwege het msn vlindertje staan daar kan je dan je e.mail adres zetten. Verder wil ik je melden dat deze patronen helaas niet meer doorgestuurd mogen worden omdat het koop patronen zijn en deze dus niet verspreidt mogen worden i.v.m. copyright en er een boete op staat als men ondekt dat het toch gedeeld wordt. Sorry maar helaas.
|
|
spananke
Post Options
Thanks(0)
|
sorry had het laatste stukje niet gezien,helaas, bedankt voor de reactie
Spananke |
|
spananke
Post Options
Thanks(0)
|
Ik hoef het patroon niet gratis te hebben maar wil graag weten waar het te krijgen is.Spananke [;)]
|
|
macheri
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tja dat is het probleem ik heb even geen link voor je ook misschien dat iemand ander je daar wel aan kan helpen.
Maar ik raad je aan om je erst even voortestellen en je e.mailadres te plaatsen dat vinden de meeste leden onder ons en stuk fijner om mensen te helpen omdat je dan een beetje weet wie je voor je hebt. |
|
trijntje
Newbie Lid sinds: 05 December 2013 Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kan iemand mij helpen aan een breipatroon van een dromedaris?
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nee, niemand, want er staat geen e-mailadres in je profiel. Kijk maar bij Even voorstellen, het topic Welkom op het forum, dan lukt het met het adres en stel je dan ook even voor, wel zo leuk.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
trijntje
Newbie Lid sinds: 05 December 2013 Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt voor je reactie. Zal je aanwijzing proberen op te volgen. Ik wist nog niet hoe dit forum precies werkte.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |