Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

vraagje over patroon sjaal

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Ynskje View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ynskje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: vraagje over patroon sjaal
    Posted: 05 December 2012 om 16:52
Na vele jaren zonder een pen gebreid te hebben, een leuk patroon gevonden, zeer enthousiast wol gekocht, steken opgezet en toen.....hoe verder, ik begrijp niets van het patroon. Wat brei ik, vanaf welke kant van de sjaal wordt gestart? Ik merk dat ik het overzicht mis.
Wie helpt mij op weg? Het gaat om het patroon Drops 140-3
Marianna: gebreide drops omslagdoek met verkorte toeren van 'verdi'.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 December 2012 om 18:09
Je zet het opgegeven aantal steken op en dan brei je 1 pen recht .

Dan keer je en begin je aan je patroon A1 over 8 steken .Lege hokjes zijn recht O met streepje is omslag de volgende is een overhaling enz tot je 8 steken hebt gebreid  . Dan keer je en brei je de gebreide steken recht .Dat zijn er nu 9 als ik het goed zie .Dan begin je weer aan je patroon ,maar je breit na je patroon 3 steken extra van de steken die nog op je andere pen staan . Keren en alle steken recht = ribbel .Dan weer je patroon volgen en 3 steken meer ,Op die manier brei je de wachtende steken op .Dit is het verkorte pennen breien .Omdat je steeds meerdert kant je op een gegeven moment een aantal steken af Dat zijn de kruisjes
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns