|
Reageer ![]() |
Autheur | |
hanny bennes ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 26 December 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 232 |
![]() Posted: 29 November 2007 om 14:43 |
goedemiddag, als ik glittergaren wil bestellen om in een vest mee te breien (of in een trui) ongeveer maat 42, hoeveel "bolletjes" moet ik dan bestellen?
|
|
![]() we sit good in our skin..... creaida ![]() |
|
![]() |
|
hanny bennes ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 26 December 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 232 |
![]() |
ik geloof dat ik er zelf al uit ben. op de site van lavira hebben ze het over ongeveer 2 klosjes. kan dit kloppen?
|
|
|
![]() |
|
huppel ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 11 Oktober 2006 Locatie: Germany Status: Offline Points: 350 |
![]() |
Hallo Hanny Het ligt er aan wat de looplengte is van dat garen. en hoeveel garen er op het klosje zit. |
|
![]() |
|
rita_1709 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4454 |
![]() |
Hey Hanny, Ik denk inderdaad dat je goed moet kijken naar de looplengte van dat glittergaren, want ik heb er ook gekocht om mijn kerstversiering mee te maken, en op één klosje zat maar 100met. Ik denk niet dat dat zal volstaan om een volledige trui mee te maken. Groetjes, Rita. |
|
![]() |
|
odette ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 April 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3080 |
![]() |
Als het echt meebreigaren is dan zit er vaak wel een paar duizend meter op zo een klein klosje. Dan is inderdaad 1 a 2 klosjes genoeg (hangt een beetje van de maat af). Dat glittergaren van drops is bv goed om mee te breien in een trui. Ik gebruik het bij katoen om kerstversiering van te haken. Geeft een leuk effect. http://www.hobbydoos.nl/winkel/producten/glitter.asp Je moet tijdens het breien wel goed opletten dat de glitterdraad wel goed meeloopt en niet opstroopt, want dan krijg je van die rare lussen aan de achterkant van je breiwerk. Maar als je goed oplet en je draad strak houd gebeurt dat niet. |
|
![]() |
|
![]() |
juliie zijn geweldig. die van hobbydoos hebben inderdaad een behoorlijke looplengte. dus dan zal ik ze maar bestellen. bedankt
![]() |
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |