Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Carnaval

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Krijko's View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krijko's Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Carnaval
    Posted: 05 Januari 2013 om 22:52
Hallo allemaal!

Ik ben op zoek naar leuke ideeen voor kleine haakwerkjes rondom het carnavals thema.
Heb een tak voor het raam hangen en het leek me leuk om daar nu bv kleine popjes die verkleed zijn oid aan te hangen. Liefst "dingetjes" van maximaal 10 cm groot!

Iemand leuke ideeen/patroontjes?

Prettig weekend allemaal!

Groetjes,

Marleen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2013 om 11:27
Er zijn een aantal boekjes met kleine haakfiguurtjes in omloop, kijk maar eens in de winkel van de hobbydoos rond. Ze liggen bij Euroland, Voordeelboekwinkel en gewone boekwinkels.

Wil je patronen ontvangen van forumleden, dan moet je je e-mailadres in je profiel zetten. Je kunt je profiel wijzigen met Member control panel, bovenaan de bladzij. Je klikt erop en dan zie je hoe je verder kunt gaan.

Maar als de boekjes nog in omloop zijn mogen wij de patronen niet scannen en doorgeven. Dan staat er copyright op.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Krijko's View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krijko's Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2013 om 20:20
Hallo Magtelt,

Ik ben in het bezit van een aantal boekjes, maar ik ben echt op zoek naar iets carnavalesk zeg maar...

En ik heb meteen bij mijn aanmelding (maart 2012) mijn email adres er al bij gezet. 
Sommige nieuwelingen letten wel op!!!

Dat van het copyright snap ik helemaal hoor, tips voor boeken zijn ook welkom, dus dank hiervoor!
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2013 om 20:22
Krijko's: wat Magtelt bedoelt: je moet je adres bij het MSN vlindertje neerzetten, nu heb je het ergens neergezet waar het voor ons niet te zien is. Dus zo goed letten alle Newby's niet op Iedereen moet leren, fouten maken is hier echt wel toegestaan hoor!
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2013 om 12:04
Kun je van die gewone beestjes uit de boekjes niet wat carnavalesks maken? Maskertjes ofzo? Feesthoedjes opzetten? Ik ben van boven de moerdijk dus misschien snap ik er wel niets van.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns