steken vraag betreft haken |
Reageer ![]() |
Autheur | |
wey76 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 09 Januari 2013 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 249 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 09 Januari 2013 om 13:51 |
Hallo.
Misschien rare vraag maar ben echt een leek nog. Ik ben niet echt goed in patronen lezen zeg maar. Ik denk te moeilijk. Nu staan er bij sommige dingen -haak elke 7e en 8e samen- wat houd dit in -haak 2v in iedere 2e v- Ik snap wel dat je met losse begint en vanuit daar verder gaat Ik snap toeren ook. Ik snap de meeste steken ook. Maar voor de rest ![]() |
|
![]() |
|
ikkie1202 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 08 Juni 2012 Locatie: Belgie Status: Offline Points: 395 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
als je elke 7e en 8ste steek samen moet haken, haak je dus eerst 6 vasten, en dan als je bij de 7e komt haak je 2 steken samen. (op youtube staan hier hele duidelijke filmpjes van) hierna ga je weer verder met 6 vaste, en dan weer twee samen haken (minderen)
Als er staat dat je in 2 vaste moet haken in elke tweede vaste, haak je dus eerst een vaste, dan kom je bij de 2e steek, en in die steek haak je 2 vasten. Dit is meerderen (ook hiervan zijn hele duidelijke filmpjes van) Ik hoop dat het een beetje duidelijker is nu? Zo niet, vraag maar raak, domme vragen bestaan niet. |
|
![]() |
|
wey76 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 09 Januari 2013 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 249 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Aha ik snap hem.
Bedankt |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |