Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

wat maken van restant sneeuwvlokdeken

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Esther12 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther12 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: wat maken van restant sneeuwvlokdeken
    Posted: 21 Januari 2013 om 14:23
Ik ben heel benieuwd of jullie ook nog iets leuks hebben gemaakt van de restanten van de sneeuwvlokdeken. 

Ik ben bezig met het breien van een kussenhoes. Daarvoor heb ik het patroon gebruikt van de noorse pannenlappen die op de adventskalender van drops stond. Ik ben nu bijna op de helft. Als ik dan nog genoeg over heb maak ik er nog één met een ander noors patroon dat ik vond op internet en heb uitgewerkt om te breien. Als het af is maak ik een foto.
Back to Top
kaatgr View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kaatgr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Januari 2013 om 07:54
ik ben nog aan het bedenken wat ik ermee ga doen. Maar idd een kussenhoes is altijd leuk!!
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Januari 2013 om 09:49
Ik heb mij wol gebruikt oa. Voor een pinguin knuffel.
Mijn knuffel van de pony.
En ik heb de kleur gebruikt in een andere deken.
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Januari 2013 om 16:39
hihi ik heb nog geen restanten

moet nog beginneneueueue aan het deken LOLLOL
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.609 seconden.
Lang Yarns