hulp patroon |
Reageer ![]() |
Autheur | |
wey76 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 09 Januari 2013 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 249 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 24 Januari 2013 om 13:47 |
Dames ik heb even jullie hulp weer nodig.
Ik ben bezig met een vogeltjes patroon(vogeltjes aan een tak) Nu zit ik even vast met toer 3. Toer 5: 2 v in de eerste vaste * 1 v in de volgende v, 2 v in de volgende v. 2 vasten* eindig met 2 v in de laatste v.(24) Hoop dat jullie mij kunnen helpen? |
|
![]() |
|
huismus ![]() Groupie ![]() Lid sinds: 12 December 2012 Status: Offline Points: 57 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik denk dat je vast zit met toer 5.
- Je haakt 2 vasten in de eerste vaste - nu 1 vaste in de volgende vaste, hierna 2 vasten in de volgende vaste, dan weer gewoon 2 vasten op de volgende vasten. - Hierna herhaal je *tot*, dit is 1 vaste in de volgende vaste, 2 vasten inde volgende vaste en daarna 2 vasten haken. - Je eindigt als het goed is met 2 vasten in de laatste vaste. Als je dit hebt gedaan dan heb je een rondje met 24 vasten Je bent dus aan het meerderen. Groet, Janet
|
|
![]() |
|
wey76 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 09 Januari 2013 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 249 |
Klopt. in principe krijg je dus na die 2v in de volgende v 3 v. en ik eindig idd met 2v in de laatste v en kwam idd op 24 uit |
|
![]() |
|
huismus ![]() Groupie ![]() Lid sinds: 12 December 2012 Status: Offline Points: 57 |
Mooi zo, wat een girlpower!!!!
|
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |