Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Meerderen voor mouwen

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
angelique_elize View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer angelique_elize Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Meerderen voor mouwen
    Posted: 01 Februari 2013 om 14:40
Hallo allemaal!!

Ik ben begonnen aan een patroon voor een vest en ik loop even vast. Het patroon geeft aan; na 68 nld. Voor de mouwen aan weerszijden 1x38 st opnieuw opzetten.

Is het dan de bedoeling dat ik in nld 69 1x38 st bijzet en in nld 70 nogmaals voor de andere mouw of moet ik deze steken allemaal in nod 69 meerderen? Zo ja, hoe doe ik dit dan?

Ik hoop wat te horen!
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Februari 2013 om 14:47
Ik denk dat het een aangebreide mouw is, Dua aan beide kanten 38 steken erbij zetten. Goed naar de foto kijken dan zie je waarschijnlijk dat het klopt. Die steken zet je breiend op.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
angelique_elize View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer angelique_elize Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Februari 2013 om 14:57
Originally posted by lidwina lidwina wrote:

Ik denk dat het een aangebreide mouw is, Dua aan beide kanten 38 steken erbij zetten. Goed naar de foto kijken dan zie je waarschijnlijk dat het klopt. Die steken zet je breiend op.

Ja het moet inderdaad een aangebreide mouw zijn. Ik. Begrijp uit je antw dat ik dus in nod 69 eerst 38 st erbij brei en vervolgens aan de verkeerde kant nogmaals 38.
Ik ga het proberen. Bedankt!11
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Februari 2013 om 15:04
Juist. Je hebt immers 2 armen!!!
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.512 seconden.
Lang Yarns