Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Bolletje of rest van Zeeman Multi color.

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Kwabbernoot View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kwabbernoot Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Bolletje of rest van Zeeman Multi color.
    Posted: 06 Februari 2013 om 13:57
Ik kom net te kort voor mijn poncho. Heeft iemand van jullie toevallig nog dit wolletje liggen?

Want dan neem ik m erg graag van je over. De zeeman heeft deze namelijk niet meer. Cry
Back to Top
Petje View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Petje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Februari 2013 om 14:18
dat is dat dikke wol he,ga voor je kijken,
grtjes,pet
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Februari 2013 om 15:37
jaaaaaa, geloof dat ik die heb... of had... Zit een gedeelte in de uil en het was bij mij al een restje. Hoeveel heb je nog nodig?
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
Kwabbernoot View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kwabbernoot Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2013 om 13:17
Oei, ik heb geen idee hoeveel ik nodig heb. 
Het is voor de capuchon. Dat zijn 41 steken en dan zo'n 20 cm hoog. Ik denk iets minder dan een bolletje, maar ik weet het echt niet.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns