Harige knuffelbeer |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Tonine ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 08 Februari 2013 Locatie: Veldhoven Status: Offline Points: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 08 Februari 2013 om 14:45 |
Hallo allemaal, ik ben de harige knuffelbeer aan het breien. Bij elk onderdeel staat aangegeven hoe je het in elkaar zet behalve bij het lijf. Kan iemand mij zeggen hoe dat moet een ook hoe ik de kop het beste aan het lijf kan maken? Alvast hartelijk dank,dan kan ik weer fijn verder.
Groeten,Ine. |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hallo Ine,
Welk knuffelbeertje gaat het om? Is dat er 1 van hobbydoos? Het forum en de winkel zijn eigenlijk 2 verschillende dingen dus we hebben iets meer informatie nodig :) |
|
![]() |
|
Tonine ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 08 Februari 2013 Locatie: Veldhoven Status: Offline Points: 5 |
De knuffelbeer is van Hobbydoos.nl. De beschrijving is voor garen van Brazilia van Schachenmayer nomotta. Hopelijk heb je nou genoeg informatie anders hoor ik het graag. Er staat een foto bij van een wit beerje met rosé binnen in het oortje.
Groeten,ine |
|
![]() |
|
Ik heb nog geen antwoord gekregen op mijn vraag over het in elkaar zetten van de harige
knuffelbeer,op 8 februari. Kan iemand mij helpen? groet,ine |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Ik heb het patroon helaas niet. Kan je Renske zelf niet aanschrijven? Zij heeft immers dit patroon aan je verzonden. Wat ik al schreef, forum en winkel zijn 2 verschillende dingen. Het forum is een onderdeel van hobbydoos.nl en een kadootje omdat we hier heel veel leuks met elkaar delen en ook hulp aan elkaar kunnen bieden. Maar snap dat dat heel verwarrend is.
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
ik heb het patroon opgevraagd . Zodra ik het binnen heb zal ik eens kijken
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
Het staat er inderdaad niet bij . Je kan toch zelf wel zien welke delen je tegenelkaar moet leggen om het dicht te naaien ?. De zijkanten of de opzet en afkant kanten meer mogelijkheden zijn er niet . Ik kan dat uit de verte ook niet zien .Gewoon even kijken wat het beste model geeft ( Ik denk de zijkanten )
De kop naai je met een zo onzichtbaar mogelijke steek op de romp op de juiste plaats . Even de juiste plaats bepalen door de kop met b.v sate prikkers even tijdelijk vast te zetten Ik gebruik meestal een( dubbele) draad naaigaren . Ook flosgaren is lekker sterk om iets stevig aan te naaien .
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |