Ik zoek iemand |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Gerda Lamers ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 16 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 249 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 08 Februari 2013 om 16:01 |
Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar Tineke Poorting, ik heb van haar zo'n twee jaar geleden een patroon gekregen van een Bolero met een kabeltje erin en met sjaalkraagje, ik heb het ook gebreid zie mijn creaties, maar ben het kwijtgeraakt. Ik wil dit graag opnieuw hebben maar kan de gulle geefster niet meer vinden. Kunnen jullie mij helpen? Bij voorbaat dank. Groetjes Gerda ![]() ![]() |
|
Groetjes Gerda
|
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
was zij hier lid? enig idee hoe haar gebruikersnaam was? Zegt me zo helaas niets
|
|
![]() |
|
Gerda Lamers ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 16 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 249 |
Zij is/was lid, ik heb inmiddels een reactie ontvangen waarmee ik haar hopelijk kan bereiken.
Dank je wel voor de reactie. Groetjes Gerda
|
|
Groetjes Gerda
|
|
![]() |
|
winter61beer ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 16 December 2005 Locatie: Zutphen Status: Offline Points: 2113 |
volgens mij heb je het over boek(tineke poortinga),ze is nog wel lid van onze club.misscvhien kun je haar even mailen/pm sturen,
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Dank u wel, ik heb haar reeds een bericht gestuurd naar aanleiding van een bericht wat ik heb ontvangen van een ander lid.
Fijn weekend verder. Groetjes Gerda
|
|
Groetjes Gerda
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |