Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

wibra garen

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: wibra garen
    Posted: 18 Februari 2013 om 16:01
bijons (harderwijk) heeft de wibra nog minder dan een kwart breigaren. de wibra oud er toch niet me op. hier wisten ze alleen dat het niet gekomen was. zou ik erg jammer vinden.

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2013 om 16:51
Ik ga morgen de stad in en dan wip ik de onze even binnen. Ik zag in de Zeeman van ons winkelcentrum wel heel veel wol liggen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2013 om 17:46
Hier nog wel normale formaat voorraad maar de kleuren zijn prut 
Back to Top
tinuku View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tinuku Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2013 om 18:30
Bij onze wi bra hadden ze alleen lichtbruin zaterdag. Viel me tegen wilde flink inslaan.
Back to Top
Mamaeer View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mamaeer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2013 om 19:27
Ik heb mijn wol bij de zeeman gehaald.
Wil proberen morgen even de stad in te gaan voor de Wibra (en de markt)
Back to Top
Mamaeer View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mamaeer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Februari 2013 om 11:26
Ik heb net meer bij de Wibra gevonden dan bij Zeeman (van wat ik zocht dan)
maar de markt had bij ons NIKS! Dat had ik niet verwacht!!
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Februari 2013 om 12:09
Hier heeft de wibra vanmorgen weer een lading binnen gekregen, roze, beige, paars enz, de standaard kleuren van de laatste tijd.
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Februari 2013 om 13:41
Ik ga zo weer ff kijken, moet toch nar het winkelcentrum.

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Februari 2013 om 18:22
Bij onze Wibra in het centrum een heleboel lege vakken, Zeeman heeft nog wel een grote bak wol staan, maar niet veel keus in kleuren. Voordeelboekwinkel heeft nieuwe lentekleuren, 4 halen 3 betalen.

wat rozengeur.
Back to Top
Mamaeer View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mamaeer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2013 om 07:58
aha, heeft de voordeelboekwinkel ook wol?
jammer, ben net in de stad geweest.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2013 om 10:07
Ik weet niet of ze allemaal wol hebben, de Apeldoornse heeft in de kelder een hobbyafdeling met wol en allerlei ander knutselmateriaal.

wat rozengeur.
Back to Top
Semmama View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Semmama Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2013 om 19:09
Bij ons heeft de boekenvoordeel ook wol, haakgaren en textielgaren.
Net begonnen en nu al verslaafd.
Back to Top
hilda zuidema View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hilda zuidema Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2013 om 19:29
De wibra houd er niet mee op maar de zomerkleuren komen binnenkort.
Bij ons ook niet veel meer en toen ik het vroeg zeiden dat dit nog de winterkleuren zijn en binnenkort de zomerkleuren komen
groetjes Hilda
Back to Top
MG Jewelry View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MG Jewelry Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2013 om 20:16
Laat die zomer kleuren maar komen, ik heb er zin in!
Back to Top
Semmama View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Semmama Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2013 om 21:53
Dan maar morgen snel kijken of ze de wol van mijn deken nog hebben. Liever een bol te veel dan dat ik straks niet uitkom...
Net begonnen en nu al verslaafd.
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2013 om 08:53
ze hebben weer binnen gekregen, wel de "gewonen"kleuren.

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2013 om 19:05
Hier bij zowel Zeeman als bij de Wibra weinig keuze in kleuren. vooral bij Zeeman is het waardeloos, donkerheid troef. Ik hoop dat daar ook snel de nieuwe kleuren gaan komen
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns