Ruilhandel. |
Reageer ![]() |
Pagina 123 4> |
Autheur | |
Krissis ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 02 Maart 2013 om 15:13 |
Ze deden het vroeger al, ruilhandel, want men had geen geld om spullen te ruilen.
Nu, anno 2013, heeft men vaak minder geld te besteden dan men gewild had. Wel loop je soms tegen spullen aan die je niet gebruikt, andere hebben dat ook, dus dan kun je ruilen. Nu dacht ik: misschien zijn hier ook mensen die wat te ruilen hebben. Ik wel in ieder geval: Ik heb hier 2 dozen (grote dozen) staan met lege theezakjes. Ze zijn allemaal gesorteerd op kleur en als ik een schatting zou moeten doen, denk ik dat hier zo'n 17.000 (ja, zeventienduizend) lege theezakjes liggen. Veelal van pickwick, allemaal verschillende smaakjes (dus kleuren) Is er iemand die interesse heeft in deze zakjes? Als ruilmiddel zou een bolletje katoen al voldoende zijn, of iets anders wat met haken te maken heeft wat je kunt missen (mogen ook haaknaalden zijn, maat 6 ofzo) Dus: heb je interesse in 17.000 theezakjes (nee, ik ga ze écht niet natellen, het is een grove schatting die gedaan is door een collega) en je hebt nog wat ruilmateriaal, hoor ik het graag! Natuurlijk wil ik ook de dozen splitsen als er meerdere gegadigde zijn. (verzendkosten zijn wel voor de ontvanger....) ![]() Groetjes Krissie.
|
|
![]() |
|
hannie-groen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2830 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
heb je die thee allemaal zelf gedronken
![]() |
|
![]() |
|
Krissis ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
Nee Hannie-Groen, godzijdank niet
![]() *ik drink graag heet water, eigelijk thee zonder een smaakje. Heet dat niet witte thee?*
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Corrie die naar de hobbydoosdag komt, vroeg om die zakjes. Kom jij toevallig ook? Dan kun je met haar ruilen. Ik heb haaknaalden 5,7, 8 en 10 dubbel, die zet ik dan voor haar in. Zij komt vaak met potjes eigengemaakte jam, ik heb er hier nog een paar staan van de vorige hddag.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Nee, helaas kan ik dan niet, wij zijn op familie dag. Ik begreep dat het in zwolle is, de hobbydag?
Wij zijn dan in Eelde, wie weet kan iemand daar wat mee? |
|
![]() |
|
simonevv ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
nee de hobbydag is in woerden, misschien dat het via, via daar naar toe kan komen?
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
En ik vond nog een nummer 6 haaknaald.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
chikay ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 27 December 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 109 |
Wat is dit een leuk idee zeg. Het gebeurt vaak dat ik iets koop of krijg waar ik niks mee kan of dat ik er teveel van koop of krijg.
Vind dit een heel leuk idee maar ook een spot om er iemand anders mee te helpen Jose |
|
Geniet van het gene dat je hebt,en treur niet om het gene dat je niet bezit.
|
|
![]() |
|
hannie-groen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2830 |
ik vind het ook een leuk idee heb nog wat kantjes en bandjes liggen waar ik niets mee kan
zal er een foto van maken ,de verzendkosten zijn voor de ontvanger de kantjes en bandjes zijn gratis
|
|
![]() |
|
MG Jewelry ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 17 Augustus 2012 Status: Offline Points: 1675 |
Ik vind het idee ook erg leuk!
|
|
![]() |
|
Leuk dat er positief gereageerd wordt, top!
De theezakjes hebben inmiddels een nieuw adres gekregen, maar ik wil het stokje graag doorgeven aan andere, ruilbare, dingetjes! |
|
![]() |
|
Ik heb hier wat dingen die ik anders naar de hobbydoosdag had meegenomen. Ruilen kan daar ook.
Twee tashandvaten voor een gehaakte of gebreide handtas Poppen en beesten van wol, klein Canteclerboekje Speel- en knuffelpoppen, idem Textielantieken met patronenblad, ook zo'n kleintje Macrame, klein boekje Stofdieren, klein boekje Handboek voor Zelmaakmode van Margriet en Knip Sjaals, stola's en capes, Zeeman STYLE Mutsen en accessoires nr 2 STYLE breien en haken nr 9 Mijn creatieve hobby nr. 10,2010 Handboek Breien,Wibra Leuke troetelpoppen om zelf te maken, met patronenblad Bloemenmaker met rond en vierkant model, Strengels Babyslofjes om te breien en te haken. |
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Cozz ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
oh hannie daar wordt ik wel blij van zulke kantjes
heb je een pm gestuurd hoor !
|
|
![]() |
|
je hebt antwoord ,dames de kantjes en bandjes hebben een bestemmin gevonden bij cozz
|
|
![]() |
|
Cozz ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
![]() |
|
![]() |
|
Fien ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 26 Januari 2011 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 510 |
Borduurspullen zijn al vergeven.
Ik heb wel nog wel (brei)naalden (in soorten en maten), heel veel (restjes) wol en katoen, lappen stof ...... !
|
|
![]() |
|
misschien een tip voor de aanbieders van de ruilhandel of gratid spulletjes maak er een foto van dat is denk ik prettiger voor iedereen dan zie je wat er aangeboden wordt
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 123 4> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |