Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

computer issues HELP

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: computer issues HELP
    Posted: 03 Maart 2013 om 13:24

computers zijn heel handig en ik ben erg blij dat ze betaan anders had ik niet zo'n leuk contact met jullie allen via dit forum

maar als jou pc continue kuren heeft dan wordt je daar ook wel flink pissig over zomaar dingen verdijnen lees patronen enzo

zoals nu!!
ik heb pas geleden heel lief een exemplaar van Simply crochet gekregen Deze is nu helaas weer verdwenen vanmorgen van de pc Niet terug te vinden Ik baal als een stekker

Ook heb ik via dit forum van iemand (weet niet meer wie helaas sorry) het patroontje gekregen van Amugurumi and more boek 1 om de rand om een ring te haken waar een leuk vogeltje in kan

je kan het raden dat is ook foetsie Wie wil de moeite nemen dit mij te geven?
Ik heb twee kussenslopen gemaakt en wil die met dat patroontje versieren langs de rand
Ik kan nu helaas niet verder

oooh wat een geluk het stond nog in het topic ik had het gekopieerd en opgeslagen op mijn pc

Nogmaals bedankt Pippie
dit was jou antwoord:

Als het de ring is van lovebirds:
122vasten
Toer 2.    Haak 1hv inde 1e hv.Sla 2 e en 3 e over, haak in de 4e halve vaste 8 st.
Sla de 5e en 6 e over
Sluit met hv in de 7e hv.
Sla 8 en 9 over haak 8 st. In 10e.   Sla 11 en 12 over en sluit met een hv.in de 13e hv

Ik kan nu weer verder!!!

Mocht iemand mij Simply crochet nog een keer willen mailen heeeeeeeeeeeeeel graaag

zo ziet mijn ring mt vogel eruit
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2013 om 13:46
lieve chris zet a.u.b je mooie patroontjes op een externe schijf nooit meer gedonder van verdwenen patronen,
dat is heel mooi gemaakt,
Back to Top
Naemi View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Naemi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2013 om 13:53
Ik mail je even Chris.

*Hmmm..... de mail komt terug, ik pb je wel even.*
geordende mensen zijn gewoon te lui om naar dingen te zoeken
Back to Top
Semmama View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Semmama Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2013 om 13:54
Dat wilde ik ook zeggen, zet ze op een usb stick desnoods, zoveel ruimte nemen ze niet in.
Mocht dit budget technisch niet kunnen, mail ze dan naar jezelf, dan heb je ze altijd nog in je mailbox zitten. Dat doe ik ook met mijn studieopdrachten nadat mijn uitreksel van mijn engelse studieboek verdwenen was na een computer crash.
Ik heb nu in mijn mailbox een kopje patronen staan en een kopje studie. Dan kan ik het ook weer makkelijk terug vinden.

Het zou zonde zijn als je dit niet af kan maken, want het ziet er wel heel mooi uit.
Net begonnen en nu al verslaafd.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2013 om 14:45
Chrisje zoooo balen!!

Mijn tip: maak een gmail account aan en sla daar je patroontjes op. Bij een computer crash is niets verloren en ben je een keer ergens anders kan je daar je mail openen en heb je alles bij de hand :)

Externe schijf helpt ook niet altijd want dat was bij mij het eerste wat crashte en daardoor heb ik die mail "truc" toegepast.
Back to Top
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2013 om 14:49
Semmama en Prideke, jullie raad is een gouden tip en verdient een topic in Tips en Trucs.
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2013 om 15:21
ik heb veel al op een stick maar de simply crochet had ik net gekregen en er nog niet opgezet en dat randje is gewoon weg waarschijnlijk fout gegaan met op stick zetten

maar bedankt voor de tips
het 1e kussensloop is al klaar maar manlief gaat zo weer weg voor zijn werk dus heb ik deze week geen pc kan dus ook even geen fotootjes plaatsen
wordt vervolgd bij creaties
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.343 seconden.
Lang Yarns