Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Slaapschaap en uiltjes

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
stoofpot View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer stoofpot Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Slaapschaap en uiltjes
    Posted: 03 Maart 2013 om 18:06
Eerst en vooral wil ik toch even iedereen feliciteren met al het moois wat weer uit jullie handen kwamen! Proficiat! Ik ben al een hele tijd niet meer op het forum geweest wegens familiale omstandigheden en heb deze namiddag alles met heel veel bewondering bekeken.
Nu ik opnieuw wat tijd heb om te handwerken had ik graag jullie hulp ingeroepen!
Ik ben ben op zoek naar een patroon van het slaapschaap pyamazak! Tevens ben ik ondertussen verslaafd geraakt aan alles wat met uiltjes te maken heeft. Dus als iemand een patroontje met mij wil delen (het mag haken, borduren, breien, naaien zijn) dan maak je me dolgelukkig!
Alvast bedankt!
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2013 om 19:52
Er zijn zoveel patronen van uilen. Google even en je kunt zelf kijken wat je leuk vindt! en als je ook nog engelse patronen kunt lezen ( of met vertaallijst erbij) dan weet je echt niet meer waar je moet beginnen!
Back to Top
arnhemmertje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer arnhemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2013 om 14:18
Op pinterest staat ook een hoop leuks!
Back to Top
omajan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer omajan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2013 om 19:41
Kijk es op onderstaande side, ze heeft een leuk gratis patroon van een uilenpotje gehaakt om een olvaritpotje

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns