drukknopen??? |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Semmama ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 25 Januari 2013 Locatie: Zuid-Holland Status: Offline Points: 801 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 23 Maart 2013 om 07:40 |
Ik heb in het verleden vaak kleren met drukkerjes gemaakt, maar helaas blijven die nooit zo goed zitten. De stof is te dik, de puntjes komen niet ver genoeg. Niet alle puntjes slaan om, na een paar keer gebruiken vallen ze er weer af...
Nu las ik in een patroon over kam snaps. Ik heb zitten googlen, want ik kende het niet. Dit lijkt wel te werken door meerdere lagen stof heen. Nu is mijn vraag is dat echt zo handig en blijft het echt zitten??? ![]() Ik heb op bestelling een bikini rokje gemaakt en nu moeten daar nog knoopjes op. Zouden de kam snaps (staat ook in het patroon) daar wel goed op blijven zitten??? |
|
Net begonnen en nu al verslaafd.
|
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hier op het forum is er wel eens over gesproken met duidelijke uitleg en meningen. Misschien even via zoeken proberen om die berichten terug te vinden.
|
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
heb je deze gezien op you tube ? ik heb ze zelf nog nooit gebruikt
|
|
![]() |
|
Yobsje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1408 |
Ik gebruik de kamsnaps wel eens, bijvoorbeeld voor mijn gehaakte telefoonhoesje en ondanks het vele gebruik zit het nog steeds stevig vast. Als de kamsnaps eenmaal vastzitten krijg je ze ook niet meer uit de stof, door een dikke laag stof lukt mij niet, maar misschien ligt dat aan de grootte. Ik ben er heel tevreden over.
|
|
Groet,
Yobsje |
|
![]() |
|
Semmama ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 25 Januari 2013 Locatie: Zuid-Holland Status: Offline Points: 801 |
Ik had al filmpjes bekeken gisteren op youtube, maar daar kon ik niet uit opmaken of het ook echt werkt. Op de hhb zagen dingen bij de demonstratie er ook heel handig uit, thuis bleek het drie keer niets, vandaar mijn vraag. Yobsje bedankt voor je ervaring daar heb ik wat aan. Dit klinkt dan inderdaad handiger en beter dan de drukknopen die ik er voorheen in sloeg.
|
|
|
|
![]() |
|
Ik heb de tang binnen, hij werkt geweldig snel en makkelijk en de knopen zitten inderdaad vast. Ik had een pakket met snaps besteld, kreeg ik nog een zakje met 15 stuks cadeau en een priem om de stof voor te prikken. Dus ik kan weer aan het werk :D
|
|
|
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Leuk om te horen! Ik twijfel nog steeds omdat het best een uitgave is en ik niet weet hoe vaak ik zoiets zou gebruiken :)
Waar heb je de jouwe besteld? |
|
![]() |
|
Yobsje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1408 |
Ik heb ze bij Kleurenmix besteld, goede service, er was een te hoog bedrag voor de verzendkosten gerekend en dat kreeg ik gelijk teruggestort. Snelle levering en er zat ook een zakje extra bij.
|
|
Groet,
Yobsje |
|
![]() |
|
Ik heb m ook bij kleurenmix besteld met meteen 200 snaps erbij. Inderdaad snelle levering, ik had m zondag besteld en vandaag binnen. Ze waren incl verzendkosten iets duurder dan via Ebay (geloof nog geen 2 euro hoor), maar hier stond bij welke kleuren je in het combi pakket zou krijgen en op ebay niet. En met dat extraatje is dat al helemaal leuk.
|
|
|
|
![]() |
|
Goed om te weten! En snelle service :-) Misschien dat ik ook eens overstag ga en zoiets moois en handigs aanschaf :)
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |