help..... |
Reageer ![]() |
Autheur | |
samantha_love ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 08 Mei 2013 Status: Offline Points: 13 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 08 Mei 2013 om 22:48 |
Oh oh.....
Ik had het haakboek van de action geleend van mijn schoonmoeder... die met die grote roze bol wol op de cover. maar mijn zoontje heeft ook in het boek "gelezen" ![]() Ik ben dus nu op zoek naar het boek.. al bij heel veel action's geweest maar niet te koop.... heeft een van jullie het boek liggen maar gebruikt het niet? alvast bedankt samantha....
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik ga volgende week zoeken in onze beide Actions. Ik kom daar elke week om te zien of er al nieuwe Kuifjeglazen voor mijn man zijn. Gouden smoes is dat, nietwaar? Ik geef een seintje als ik het heb gevonden. Ik koop het dan wel gelijk, zo duur is het niet. Maar heb je ook bij Wibra gekeken? Die hadden toevallig hetzelfde breiboek als Action, alleen had Wibra een harde kaft en Action een slappe.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Helaas, de Action in de stad had alleen breiboeken liggen. Ik ga deze week nog wel naar de andere Action, hopen dat ik het haakboek daar vind.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
melekskeuh ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 15 April 2012 Locatie: antwerpen Status: Offline Points: 258 |
ik probeer er straks twee hier in de buurt ... als ik iets vind hoor je het zeker ! x
|
|
![]() |
|
petra57 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 26 Januari 2013 Locatie: steyl Status: Offline Points: 502 |
Hier ook alleen nog een paar breiboeken
|
|
![]() |
|
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
oei wat vervelend
|
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
MG Jewelry ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 17 Augustus 2012 Status: Offline Points: 1675 |
Ik ga zo naar Action, ik zal kijken voor je
![]() |
|
![]() |
|
MG Jewelry ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 17 Augustus 2012 Status: Offline Points: 1675 |
Ik ben geweest, maar helaas geen haakboeken,
![]() |
|
![]() |
|
Ik heb bij de tweede Action gekeken en voor alle zekerheid bij Wibra ook, maar helaas niets.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Het boek staat nu op Marktplaats. Bij de rubriek Boeken, hobby en vrije tijd, breien en haken. Op de 3e bladzij.
Als je in de zoekbalk "haken" intoetst vind je het. |
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
samantha_love ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 08 Mei 2013 Status: Offline Points: 13 |
dank je wel magtelt!!! heb gemailt en ze stuurt hem op!!!! bedankt voor het kijken en meedenken allemaal!!!
|
|
![]() |
|
Het grappige is dat ik tegenwoordig nog maar één keer per week op mp kijk. En dan meer naar Alan Rickman films dan naar breidingen.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |