|
Reageer ![]() |
Autheur | |
Claudia13 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 24 Augustus 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 172 |
![]() Posted: 17 December 2007 om 21:20 |
Ik ben de BBslofjes aan het breien gegaan maar nu stuit ik op het volgende: Ik moet bij na naald 17 de middelste 4 steken breien hoe doe ik dat dan? zet ik de andere even op een andere naald maar dan kom ik in de knoop met mijn draad? Kan iemand even mee denken?? http://www.hobbydoos.nl/patronen/babyborn/babybornslofjes.as p Dank je! |
|
![]() |
|
amandel ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 25 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5940 |
![]() |
Je kan even die andere steken op een andere naald zetten, maar breek/knip de draad af, en zet die 8 steken op je rechternaald. brei dan die toeren over de 4 steken, opnieuw met de afgebroken draad beginnen. de draadjes werk je straks best netjes weg. succes, groetjes irene.
|
|
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
|
|
![]() |
|
Breimuis ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 Januari 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2277 |
![]() |
Ik heb het zo gedaan. de 4 steken op een andere naald gezet. en met het andere uiteinde van de bol 6 naalden over 4 steken gebreid. bij naald 18 weer gewoon met de eerste draad verder breien. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |