Tip: echt leren tasje maken voor Barbie?? |
Reageer |
Autheur | |
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 25 Juni 2013 om 16:29 |
Tip:
Wil jij een echt lederen tasje maken voor Barbie (of een andere pop), koop dan geen leer maar kijk bij een meubelzaak of zij "staaltjes" hebben van hun lederen banken en neem deze mee (is meestal gratis).
Ik heb vandaag een aantal stalen leer bij Ikea meegenomen en ga er dit weekend twee leuke leren tasjes voor Barbie van maken. |
|
miraatje
Duizendpoot Lid sinds: 09 Januari 2013 Locatie: nederland Status: Offline Points: 354 |
Post Options
Thanks(0)
|
hey dat is een goeie tip bedankt
|
|
Cully
Hobbyguru Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Post Options
Thanks(0)
|
Slim Sandra,
Ben benieuwd naar de jasjes. Moet je dacht ik dan toch ook wel een leernaald ofzo voor gebruiken !?!
|
|
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
Thanks Cully (ik maak tasjes hoor geen jasjes, poeh dat lijkt mij ingewikkeld) Ik heb inderdaad een leernaald hier liggen en ik maak het met de hand. Ik heb er al een aantal met vilt gemaakt dus ik heb alvast wat kunnen oefenen.
|
|
Cully
Hobbyguru Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben vandaag een beetje suffig, dat is te merken.
|
|
Corneliaz
Hobbyguru Lid sinds: 07 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1379 |
Post Options
Thanks(0)
|
Een leuk idee.
|
|
Groetjes Corneliaz
Ga met je tijd mee maar kom van tijd tot tijd terug. |
|
miraatje
Duizendpoot Lid sinds: 09 Januari 2013 Locatie: nederland Status: Offline Points: 354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Verder moet ik nog een "Chanel" achtig jasje afmaken (breien) voor Barbie. Ik ben een babypop aan het breien voor mijn BFF, moet ook eens af Deze week wil ik verder 4 jurkjes voor Barbie maken, twee outfits voor Baby born en een patroon tekenen voor een rokje voor mijzelf. ik denk dat cully dit berichtje bedoeld hahaha het scheelt ook maar 1 lettertje, ik ben ook wel heel benieuwt hoor, ik vind het altijd wel knap zo klein breien
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |